رییس جمعیت هلال احمر کشور:

پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر در خوزستان مشکل مالی دارند

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 دی 1399 | 17:04 ب.ظ
پروژه‌های نیمه تمام هلال احمر در خوزستان مشکل مالی دارند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه برخی از پروژه‌های هلال احمر در استان خوزستان با مشکل مالی مواجه هستند گفت:برای تکمیل پروژه‌های هلال احمر در استان خوزستان نیاز به منابع مالی جدید است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا کریم همتی روز دوشنبه در جریان سفر به آبادان با […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه برخی از پروژه‌های هلال احمر در استان خوزستان با مشکل مالی مواجه هستند گفت:برای تکمیل پروژه‌های هلال احمر در استان خوزستان نیاز به منابع مالی جدید است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا کریم همتی روز دوشنبه در جریان سفر به آبادان با اشاره به مشکلات مالی برای بهره‌برداری از پروژه‌های این جمعیت در استان خوزستان اظهار داشت: با تزریق اعتبار و اولویت بندی می توان طرح های نیمه تمام هلال احمر را تکمیل و در اختیار مردم خوزستان قرار داد.

وی از اردوگاه تفریحی اندیمشک، ورزشگاه نفت‌وگاز اروندان و استخر خرمشهر به عنوان دارایی‌های جدید جمعیت هلال احمر استان خوزستان نام برد و بیان کرد: هلال احمر خوزستان امکانات مناسبی دارد ولی برای ارائه خدمات به مردم این استان نیازمند منابع مالی است.

همتی افزود: برخی امکلات بلااستفاده هلال احمر در استان خوزستان باید به فروش برسند تا پروژه‌هایی که ارزش بیشتری دارند و می‌توانند در خدمت اهداف جمعیت هلال احمر باشند تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی  گفت:جمعیت هلال احمر در آبگرفتگی استان خوزستان در کنار سایر ارگانها اقدامات ارزشمندی انجام داد، هر چند این آبگرفتگی همانند سالهای گذشته به بحران تبدیل نشد ولی برای کمک به مناطق آبگرفته لوازم و تجهیزات مورد نیاز امدادی از سوی هلال احمر کشور تهیه و در کمترین زمان در شهرهای آبگرفته استان خوزستان توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت:با وجود همه مشکلات و کمبودها برای مواقع بحرانی و اضطراری برخی امکانات و تجهیزات لازم تهیه و در سطح کشور توزیع شد و تا پایان سال نیز اقلام بیشتری تهیه و بین استان‌های مورد نیاز توزیع خواهد شد.

همتی بیان کرد: جمعیت هلال احمر در جریان آبگرفتگی‌ امسال در کنار مردم خوزستان بود و به عنوان یکی از سه عضو اصلی قرارگاه شهید سلیمانی فعالیت‌های مهمی در زمینه نظارتی، حمایتی و معیشتی برعهده داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به آبادان و خرمشهر از یک استخر سرپوشیده، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر و مرکز درمانی مادر و یک هتل در آبادان بازدید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار