علی قلعه نوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 دی 1399 | 17:07 ب.ظ
علی قلعه نوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:حامی باشگاه هستیم، کادر فنی و مدیریت مجربی داریم زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان،‌ پس‌ از برگزاری جلسه با مدیرعامل باشگاه و گفت و گو با اعضای تیم بزرگسالان، از امکانات باشگاه بازدید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان،  علی قلعه نوی با حضور در سالن کنفرانس […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه
اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان،‌ پس‌ از برگزاری جلسه با مدیرعامل باشگاه و گفت و گو با اعضای تیم بزرگسالان، از امکانات باشگاه بازدید کرد.
به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان،  علی قلعه نوی با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان پس از  گفت و گو با  کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد،‌ اظهار داشت: هدف از برگزاری این دیدار،‌ گفت و گو با مدیرعامل، سرمربی تیم و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان است. شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه های اقتصادی واضح  است. در این شرایط نیز، مدیران شرکت و هیات مدیره حمایت از مجموعه باشگاه را ادامه می‌دهند.
قلعه نوی در ادامه گفت: آنچه مشخص است در فولاد از کادر مدیریتی و فنی حرفه ای و مجرب، استفاده شده است. مجموعه کارکنان فولاد، هیات مدیره شرکت و سهامداران عمده، از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند. امیدواریم با قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول و یا کسب قهرمانی،‌ برای مجموعه فولاد خوزستان  افتخارآفرینی کنید.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ادامه افزود: شرایط فوتبال را درک می کنیم و به تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم واقف هستیم و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته‌ های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم‌ ها، فولاد هم شرایط خوبی دارد. امیدواریم  جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی‌آف  آسیا و رقابت‌های پیش‌رو نماینده‌ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.
در ادامه جلسه سعید آذری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ ها و حمایت‌ های مهندس علی محمدی و کارگران، مدیران، معاونین و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان و هواداران خون گرم و ضمن عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت، اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان یکی از برترین‌ تیم‌ های سطح کشور است. خوشحالیم که در محضر یک مدیرعامل با سابقه فعالیت‌های ورزشی در راس هلدینگ فولاد خوزستان هستیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: فولاد در فصل گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت، با این حال موفق شد با قرار گرفتن بر  سکوی سوم،‌ سهمیه آسیا را به دست آورد.
آذری در پایان گفت: در لیگ امسال رقابت سختی بین تیم‌ ها شکل گرفته است و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است. اطمینان دارم که علیرغم همه حساسیت ها و رقابت سنگین تیم ها، با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین جایگاه، یعنی  قهرمانی فولاد و بالابردن جام قهرمانی تلاش می کنیم.  امیدواریم در هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام را بالای سر ببریم.

در ادامه این برنامه، مهندس علی قلعه نوی مدیرعامل از بخش های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه‌های توسعه‌ای بازدید کرد.

 

علی قلعه نوی

564
541 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار