تکمیل پروژه‌های صنعتی در خوزستان نیاز به تزریق سرمایه دارد

تاریخ انتشار: جمعه 21 آذر 1399 | 23:29 ب.ظ
تکمیل پروژه‌های صنعتی در خوزستان نیاز به تزریق سرمایه دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سرمایه گذاران واحدهای صنعتی در دست ساخت در استان، برای تکمیل و راه اندازی هر چه زودتر این واحدها باید سرمایه بیشتری تزریق کنند تا این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسند. به گزارش خبرنگار نخبگان امیرحسین نظری در گفت و گویی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سرمایه گذاران واحدهای صنعتی در دست ساخت در استان، برای تکمیل و راه اندازی هر چه زودتر این واحدها باید سرمایه بیشتری تزریق کنند تا این پروژه ها هر چه زودتر به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار نخبگان امیرحسین نظری در گفت و گویی اختصاصی با اشاره به بازدید روز گذشته مدیرکل صنایع غیرفلزی و مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی ایران از پروژه های صنعتی و کارخانه های در دست ساخت و چند واحد تولیدی در استان گفت: پروژه های صنعتی مهمی در استان همچون پتروشیمی مسجد سلیمان در دست ساخت است که باید هر چه سریعتر تکمیل شوند.

رییس سازمان صمت استان افزود: حمایت مسئولان در سطح ملی برای ایجاد ظرفیت هرچه بیشتردراستان جهت جذب سرمایه گذار و تقویت زیرساخت ها برای تشویق سرمایه داران و فعالان اقتصادی باعث رونق کسب و کار و ایجاد درآمد در مناطق محروم استان می شود.

نظری افزود: اغلب پروژه های صنعتی نیمه کاره در استان برای تکمیل و بهره برداری مشکل فاینانس دارند.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: امروز تعدادی از مدیران وزارت صمت از پروژه های صنعتی نیمه تمام استان و ظرفیت های اقتصادی خوزستان دیدن کردند.

مدیر سازمان مدیریت صنعتی خوزستان پیش از این اعلام کرده بود که برنامه راهبردی جهش تولید شامل فعالیت‌های عملیاتی در سه بخش اقتصادی خوزستان در قالب ۱۲ محور اصلی، ۱۴۶ برنامه و ۷۲۷ پروژه و طرح تعریف شده است که اجرایی شدن آن  به ۱۴۹ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال منابع مالی نیاز دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار