رئیس حراست مناطق نفت خیز جنوب خبر داد‎

شناسایی و دستگیری باند سرقت لوله‌های نفت در اهواز با همکاری نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آذر 1399 | 13:16 ب.ظ
شناسایی و دستگیری باند سرقت لوله‌های نفت در اهواز با همکاری نیروی انتظامی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان خطوط لوله نفت با تلاش کارکنان حراست این شرکت و نیروی انتظامی کلانشهر اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، کوروش محمدی اظهار داشت: اعضای این باند اقدام به سرقت خطوط لوله غیر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان خطوط لوله نفت با تلاش کارکنان حراست این شرکت و نیروی انتظامی کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، کوروش محمدی اظهار داشت: اعضای این باند اقدام به سرقت خطوط لوله غیر جریانی نفت در اهواز کرده ‌بودند که پس از شناسایی توسط نیروهای حراست و دستگیری سارقان، بیش از ۴۵ تُن لوله مسروقه از انبار محل اختفای آنها در چند منطقه از کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد و سارقان و مالخران نیز به مراجع انتظامی و قضایی تحویل داده شدند.

گفتنی‌ست پیش از این نیز حراست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه، با همکاری نیروی انتظامی چندین گروه از سارقان نفت خام و لوله‌های مستعمل نفتی را شناسایی کرده و به مقامات قضایی تحویل نموده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار