استاندار خوزستان خبر داد:

کنترل ورودی‌های اهواز و کارون/ ابتلای کرونا در خوزستان کاهشی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 آذر 1399 | 10:19 ق.ظ
کنترل ورودی‌های اهواز و کارون/ ابتلای کرونا در خوزستان کاهشی است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با تأکید بر روند کاهشی ابتلای کرونا در این استان، گفت: پلیس‌راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت و رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در گفتگویی رسانه ایی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با تأکید بر روند کاهشی ابتلای کرونا در این استان، گفت: پلیس‌راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت و رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در گفتگویی رسانه ایی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: از ۲۶ آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قریب به ۵۸۰ بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته‌های قبل کمتر است، اظهار کرد: همچنین تخت‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نیست به بستری‌شدگان بیشتر است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه‌روزی در این زمینه تلاش می‌کنند.

شریعتی با تأکید بر همکاری ممردم استان در اعمال این محدودیت‌ها، اضافه کرد: پلیس راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت می‌کنند و طبق مقررات از پیش تعیین شده، نخست رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند.

وی در پایان گفت: امید است که روند کاهش بیماری کرونا در خوزستان ادامه داشته باشد تا بتوان این بیماری را در استان کنترل و ریشه‌کن کرد؛ لذا باید این مقررات به طور کامل رعایت شوند تا این روند کاهشی با سرعت بیشتری در استان طی شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار