نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم در ساعات باقی مانده مشارکت در انتخابات را بالا ببرند

تاریخ انتشار: جمعه 21 شهریور 1399 | 18:26 ب.ظ
مردم در ساعات باقی مانده مشارکت در انتخابات را بالا ببرند زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از مردم حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه خواست تا در ساعات باقی مانده با حضور در شعب اخذ رای نسبت به افزایش مشارکت اقدام کنند. به گزارش نخبگان حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز با تاکید بر اهمیت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از مردم حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه خواست تا در ساعات باقی مانده با حضور در شعب اخذ رای نسبت به افزایش مشارکت اقدام کنند.

به گزارش نخبگان حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز با تاکید بر اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی، اظهارداشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله انتخابات یک فریضه بسیار مهم است که باید همواره به آن توجه داشت.

وی ادامه‌داد: اینکه در تمام ادوار مقام معظم رهبری در ساعات اولیه انتخابات رای خود را به صندوق می‌اندازند که یک الگوی بسیار با ارزش است تا امت اسلامی نیز در این فریضه مهم مشارکت داشته باشند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه قطعا هر نماینده مجلس که با پشتوانه بیشتر به مجلس راه پیدا کند، آن فرد از اقتدار و مسئولیت‌پذیری بیشتری برخوردار خواهد بود، گفت: از شهروندان حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه خواسته می‌شود در ساعات باقی مانده تا پایان رای گیری مشارکت حداکثری داشته باشند.

شبکه ملی اطلاعات باید راه‌اندازی شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با انتقاد از معطل ماندن فرمان مقام معظم رهبری طی یک دهه گذشته مبنی بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: در صورتی که وابستگی کشور به شبکه اینترنت خارجی کاسته شود، منافع کشور در زمینه فضای مجازی تامین خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد افزود: برخی کشورها با ایجاد این شبکه ملی توانسته‌اند منافع ملی بسیار زیادی را کسب کنند.

وی یادآورشد: در صورت راه اندازی این شبکه، بخش مهم و قابل توجهی از دغدغه‌های کشور در زمینه فضای مجازی رفع می‌شود و اجرایی شدن این فرمان مقام معظم رهبری یک مطالبه جدی است و نباید به‌هیچ وجه به آن بی‌توجه بود.

امت اسلامی از کشوری که در آن به پیامبر اکرم اهانت می شود؛ منافعی را نمی‌خواهد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه ریشه اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) ریشه در نیت شوم نظام سلطه و دشمنان امت اسلامی دارد، گفت: این دست اهانت‌ها طی سال‌های گذشته تکرار شده که نشان دهنده ضعف و ترس استکبار جهانی است.

وی افزود: این اهانت اینبار در کشور فرانسه که برای جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف مانع تراشی‌های متعددی را داشته، صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه خواسته جامعه متدینین احضار سفیر این کشور و در نهایت اخراج آن از جمهوری اسلامی است، بیان داشت: امت اسلامی از کشوری که در آن به پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌شود، منافعی را نمی‌پذیرد.

ضرورت برنامه‌ریزی برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر

امام جمعه اهواز همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز خطاب به شهرداری ها و شرکت‌های آب و فاضلاب استان گفت: با توجه به اینکه در آستانه بارندگی‌های قرار داریم؛ باید مشکلات شهرهای استان به ویژه کلانشهر اهواز مورد توجه قرار گیرد تا در زمینه آب‌های سطحی با بحران روبه‌رو نشویم.

وی تصریح‌کرد: در کلانشهر اهواز ۵۷ نقطه بحرانی شناسایی شده که طی سال گذشته ۲۰ نقطه آن مورد رسیدگی قرار گرفته و لازم است تا برای مابقی نقاط برنامه‌ریزی‌های جدی صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و پس از پیگیری‌­های صورت گرفته به دستور مقام معظم رهبری و با حمایت دولت، مقرر شد مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی طی ۲ سال برای تکمیل شبکه فاضلاب اهواز اختصاص یابد.

منبع:ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار