۳۶ داوطلب انتخابات به ازای هر کرسی مجلس در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 23 دی 1402 | 22:06 ب.ظ
۳۶ داوطلب انتخابات به ازای هر کرسی مجلس در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: در این استان به ازای هر کرسی در مجلس شورای اسلامی ۳۶ داوطلب رقابت می‌کنند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان، علی ‌اکبر حسینی‌ محراب با اشاره به اینکه در خوزستان به ازای هر کرسی ۳۶ داوطلب رقابت می‌کنند، گفت: مجریان انتخابات و مسئولان با کمک رسانه‌ها برنامه‌ریزی لازم را جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ترفندهای رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن بر حضور نداشتن مردم در صحنه انتخابات متمرکز شده است، افزود: باید این روش‌های رسانه‌ای را شناسایی کرده و جلوی تاثیرگذاری رسانه‌های معاند بر افکار عمومی را بگیریم.

حسینی محراب با اشاره به اینکه رای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت کرد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم چهار مؤلفه انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را به طور کامل و به نحوه احسن محقق کنیم و خط مشی ما در این خصوص اجرای سیاست‌های ملی و مرکزی در عین در نظر گرفتن شرایط استانی است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امسال در ایام دهه فجر حدود هزار پروژه در سطح استان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که می‌تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی موثر باشد./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار