باغ موزه دفاع مقدس آبادان به مناسب هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 شهریور 1399 | 16:31 ب.ظ
باغ موزه دفاع مقدس آبادان به مناسب هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به اهتمام مسئولان برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس گفت:باغ موزه دفاع مقدس آبادان به مناسب هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در نشست شورای هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از اهداف مهم این هفته انتقال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با اشاره به اهتمام مسئولان برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس گفت:باغ موزه دفاع مقدس آبادان به مناسب هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی در نشست شورای هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از اهداف مهم این هفته انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز است.

وی افزود: باید بتوانیم تلاش‌ها و ایثار رزمندگان و نسل انقلاب را به جوانان امروز منتقل کنیم تا جوانان امروز بدانند چه رشادت‌های برای این انقلاب کشیده شده است.

استاندار خوزستان گفت: به دستگاه‌ها و نهادها دستور دادم تا با تمام توان در برگزاری باشکوه این هفته تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی درباره جزییات برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان داشت: برای هر روز هفته دفاع مقدس، برنامه مجزا در نظر گرفته شده است. به مناسبت هفته دفاع مقدس به شکل ویدئو کنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار صورت خواهد گرفت.

شریعتی ادامه داد: افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در آبادان، پاسداشت از پیشکسوتان و فرماندهان جنگ از جمله برنامه‌های این هفته است./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار