۲۵درصد حق مناطق جنگی باید به پرسنل تأمین اجتماعی خوزستان اختصاص یابد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 شهریور 1399 | 16:33 ب.ظ
۲۵درصد حق مناطق جنگی باید به پرسنل تأمین اجتماعی خوزستان اختصاص یابد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به استفاده از مدیر بومی در سازمان تامین اجتماعی استان گفت: این سازمان می‌بایست ۲۵ درصد حق مناطق جنگی را به پرسنل خود تخصیص دهد. به گزارش نخبگان سید کریم حسینی در گفت‌وگویی ، اظهار داشت: استان خوزستان از نظر تعداد بیمه‌شده جزو پنج استان اول کشور است و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به استفاده از مدیر بومی در سازمان تامین اجتماعی استان گفت: این سازمان می‌بایست ۲۵ درصد حق مناطق جنگی را به پرسنل خود تخصیص دهد.

به گزارش نخبگان سید کریم حسینی در گفت‌وگویی ، اظهار داشت: استان خوزستان از نظر تعداد بیمه‌شده جزو پنج استان اول کشور است و ما اعتقاد داریم زیرساخت‌ها و خدمات ارائه‌شده به خوزستان باید متناسب با تعداد بیمه‌شدگان باشد.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی نمایندگان از سازمان تامین اجتماعی احداث مراکز درمانی جدید در استان، تجهیز و جذب نیروی انسانی با اولویت بومی و ارتقاء خدمات رسانی در تمام سطوح است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: از دیگر مطالبات نمایندگان استان از این سازمان، استفاده از مدیران بومی در تمام سطوح مدیریتی و هیئت مدیره شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی در استان است.

وی به مسئله محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی استان باید احداث و توسعه مراکز درمانی را با اولویت مناطق محروم انجام دهد.

حسینی بیان کرد: احداث بخش آنژیوگرافی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز، احداث مجموعه فرهنگی-تفریحی کارکنان سازمان تامین اجتماعی از دیگر مسائلی است که باید به زودی حل شود.

وی به اختصاص درصد مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: این سازمان می‌بایست ۲۵ درصد حق مناطق جنگی را به پرسنل خود تخصیص دهد. همچنین لازم است سهمیه ویژه وام قرض الحسنه به بیمه شدگان خوزستانی اختصاص داده شود. / تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار