برنامه‌های هفته دفاع مقدس خوزستان با شعار “ما قوی هستیم” برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 شهریور 1399 | 17:34 ب.ظ
برنامه‌های هفته دفاع مقدس خوزستان با شعار “ما قوی هستیم” برگزار می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: به‌دلیل وجود بیماری کرونا مقرر شد امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به شکل متفاوتی اجرا کنیم و شعار “ما قوی هستیم” نماد تمام برنامه‌ها‌ باشد. به گزارش نخبگان سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا قرار بر این است که امسال برنامه‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: به‌دلیل وجود بیماری کرونا مقرر شد امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به شکل متفاوتی اجرا کنیم و شعار “ما قوی هستیم” نماد تمام برنامه‌ها‌ باشد.

به گزارش نخبگان سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا قرار بر این است که امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت متفاوت از گذشته و با شعار “ما قوی هستیم” برگزار شود.

وی تصریح کرد: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس در اجرای برنامه‌ها در نوع خود بی‌نظیر است و رژه نیرو‌های مسلح به رژه خدمات رسانی تبدیل می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان به نقش صداوسیمای خوزستان در برنامه‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش صدا و سیمای در طول دفاع مقدس محوری بوده است.

حاجتی اظهار داشت: اکنون نیز در پاسداشت این هفته مقدس، برنامه‌های خوبی در صداوسیمای خوزستان برنامه‌ریزی شده است. امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا رژه ۳۱ شهریور برگزار نشده و به جای آن رژه خدمت‌رسانی برگزار می‌شود./تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار