تاثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در کاهش آمار کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 | 20:47 ب.ظ
تاثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در کاهش آمار کرونا در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی یک موفقیت بزرگ و تجربه موفق ملی در زمینه مقابله و مهار بحران است که در ابتدا کسی به نتیجه بخش بودن آن باور نداشت. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی طی گزارشی از فعالیت‌های سپاه خوزستان در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی یک موفقیت بزرگ و تجربه موفق ملی در زمینه مقابله و مهار بحران است که در ابتدا کسی به نتیجه بخش بودن آن باور نداشت.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی طی گزارشی از فعالیت‌های سپاه خوزستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

وی اظهار داشت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی برخی از مسئولان نسبت به ثمردهی این طرح تردید داشتند اما با گذشت زمان بلافاصله بر ضرورت و اهمیت آن تاکید می‌کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بین ۱۰ تا ۱۴ هزار نفر از بسیجیان خوزستان بخش‌های مختلف این طرح مشارکت داشتند که در پیک قبل به گفته مسئولان باعث کاهش بیش از ۴۰ درصدی مرگ و میر شد.

وی افزود: مسئولان کشوری نیز از خدمات بسیجیان در این طرح تقدیر کرده‌اند و طرح شهید سلیمانی را یک تجربه بسیار موفق دانستند.

حاجتی گفت: ۵۰ درصد است بسیجیان حاضر این طرح در قسمت رهگیری و غربالگری فعالیت داشتند. همین امر در کنار بخش‌های دیگر از جمله کمک‌های مومنانه برای موفقیت این طرح بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار