جزییات تفاهم نامه شهرداری اهواز با خاتم برای محرومیت زدایی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 مرداد 1399 | 23:42 ب.ظ
جزییات تفاهم نامه شهرداری اهواز با خاتم برای محرومیت زدایی زمان مطالعه: < 1 دقیقه شهردار اهواز گفت: تفاهم‌نامه خاتم جهت تامین حداقل‌های شهری در مناطق کم برخوردار با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد به گزارش نخبگان و به نقل از فارس ، موسی شاعری شهردار اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسؤولین شهری و استانی وجود مناطقی محروم از حداقل‌های شهری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهردار اهواز گفت: تفاهم‌نامه خاتم جهت تامین حداقل‌های شهری در مناطق کم برخوردار با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال اجرا خواهد شد

به گزارش نخبگان و به نقل از فارس ، موسی شاعری شهردار اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسؤولین شهری و استانی وجود مناطقی محروم از حداقل‌های شهری در اهواز است که این مسئله زیبنده و شایسته این شهرستان نیست.

وی افزود: پس از مطالعاتی که قرارگاه خاتم‌الانبیا بر روی مناطق کم برخوردار اهواز انجام داد، روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با اعتبار سه هزار میلیارد ریال منعقد شد.

شهردار اهواز گفت: طبق این تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم طرح‌هایی را که از قبل آماده شده در اختیار شهرداری قرار خواهد داد تا پس از تأیید نهایی کار اجرایی آغاز شود.

وی ادامه داد: در این پروژه طرح‌های مربوط به شهرداری شامل طرح‌های روبنایی همانند دیواره‌سازی، پیاده‌روسازی، آسفالت معابر، ایجاد پارک‌های محلی، احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی و مجموعه امکانات شهری است.

موسی شاعری بیان کرد: براساس این تفاهم‌نامه، ظرف سه ماه قرارداد اجرایی منعقد می‌شود و پس از آن قرارگاه کار اجرایی را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: زمان خاصی برای اجرای تفاهم‌نامه تعیین نشده اما تمام تلاش بر آن است که در دوره فعلی شورا یعنی ظرف یک‌سال آینده بخش عمده کار انجام شود.

شاعری اذعان کرد: در ادامه این طرح‌ها، با قرارگاه خاتم قراردادی منعقد شد که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مجموعه‌ زباله‌سوز اهواز برای اولین بار در کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار