با درایت مهندس علی محمدی مدیر فولاد خوزستان؛

سومین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 2 مرداد 1399 | 16:51 ب.ظ
سومین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۵ دقیقه سومین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای شرکت فولادخوزستان با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان، علی محمدی مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای فولاد خوزستان و میثم شهنیانی مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد روز چهارشنبه یکم مردادماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس ساختمان سپهبد […]
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
سومین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای شرکت فولادخوزستان با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان، علی محمدی مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای فولاد خوزستان و میثم شهنیانی مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد روز چهارشنبه یکم مردادماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.
به گزارش  نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که در یک شرکت بزرگ صنعتی با ماموریت مشخص تولید پایدار و رونق اقتصادی گردهم جمع شده ایم؛ مدیرعامل فولاد خوزستان و مسئولان این شرکت، یک روز در لباس خدمت به اقتصاد مملکت و تولید پایدار و یک روز در لباس خدمت به محرومان و ایفای مسئولیت اجتماعی تلاش می کنند.
وی افزود: تامین امنیت اقتصادی کشور بر دوش سربازان سلحشور در ارگان های مختلف است که با تلاش خود معادله‌ های شوم دشمن را به هم می زنند. در بدترین شرایط پیچیده‌ی اقتصادی دنیا و ایران و با تحریم‌ های آمریکا و هم‌ دستان آن در منطقه، عملکرد مثبت فولاد خوزستان نسبت به سال های گذشته، جای تقدیر و تشکر دارد. این عملکرد مرهون یک تفکر انقلابی و نترس بوده که در این مجموعه قابل مشاهده است.
حاجتی گفت: با وجود غرض‌ ورزی هایی که در بیرون از شرکت فولاد خوزستان، برای لطمه زدن به بدنه این مجموعه توانمند وجود دارد، یقین بدانید دسیسه‌های آنان به خودشان باز می‌ گردد. این شرکت با وجود تمامی مشکلات و تحریم ها امروز رکورد دار تولید و خدمت‌ رسانی به مردم شریف در مناطق محروم می باشد.
وی گفت: روحیه خدمت رسانی در فولاد خوزستان موج می زند و این شرکت با تاسیس قرارگاه سازندگی و  محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان که گستره خدمات رسانی آن از خوزستان تا سیستان و بلوچستان است، با ارسال و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی برای گروه‌های مختلف در مناطق محروم و دور افتاده استان و کشور، نقش به سزایی در حفظ امنیت منطقه ایفا می‌نماید.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در پایان سخنان خود با تشکر از تلاش های مدیرعامل و کارکنان فولاد خوزستان گفت: سپاه همواره پشتوانه مستحکمی برای ماموریت‌ های خیرخواهانه شما می‌ باشد.
سومین جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در این نشست اظهار داشت: شرکت های بزرگ با پرداختن به مسئولیت‌ های اجتماعی و تاثیرگذاری بر محیط پیرامون خود و پاسخگویی به اجتماع، به بخش اصلی وظایف خود یعنی خدمت به مردم عزیز می‌پردازند.
وی با اشاره به وظیفه شرعی و قانونی شرکت ها افزود: با وجود شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی، نفت، پتروشیمی و انرژی، بخش اعظمی از سرمایه‌ های کشور در استان خوزستان قرار دارد. این استان دارای مردمانی خوب، فداکار و زحمتکش بوده که پای انقلاب خود ایستاده‌ اند. لذا بنابر تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری خدمت به مردم مستلزم توفیق بوده و در شرایط کنونی از وظایف اصلی ما به‌ شمار می‌آید و امیدوارم خداوند این توفیق را نصیب ما کند که خادمانی شایسته برای مردم عزیز باشیم.
محمدی در ادامه گفت: قسمتی از سود هر شرکت صنعتی باید در خدمت جامعه پیرامون آن قرار بگیرد. البته شرکت فولاد خوزستان از سال‌ های گذشته بر این امر همت ویژه گمارده و باید تلاش شود که در سال جدید، این فعالیت‌ ها بیشتر و با سازمان‌ دهی دقیق پیش رود.
وی افزود: آثار و برکات تلاش برای محرومیت‌ زدایی به خود شرکت ها باز می‌گردد. ما شاهد بودیم که در سال گذشته با گذر از مشکلاتی همچون تحریم‌ ها، مسائل اقتصادی، سیلاب، بیماری کرونا و اتفاقات دیگر، تولید و صادرات شرکت فولاد خوزستان به خوبی انجام شده و کسب رکوردهای پی در پی و موفقیت های سال جاری نیز، نوید سالی پربار و سراسر موفقیت را برای این مجموعه بزرگ صنعتی می دهد. این امر نتیجه تلاش های کارکنان و دعای مردمی است که به آن ها خدمت رسانی می‌ شود؛ آثار این دعا خیر مردم به شرکت بازگشته و با کم شدن حوادث، رشد تولید و صادرات مجموعه توسعه خواهد یافت.

6521

مدیرعامل در پایان سخنان خود تاکید داشت: شرکت فولاد خوزستان  همچون گذشته در حوزه‌ های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهد کرد و در انجام مسئولیت های اجتماعی به برکت امام خمینی (ره) و خون شهدا و بر اساس فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام به گام به پیش می رود و امیدواریم ذخیره اخروی برای ما قرار گیرد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در ابتدای این نشست مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور جتماعی فولاد خوزستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تاکید مقام معطم رهبری نسبت به رفع محرومیت ها و کمک رسانی به مردم عزیز نکاتی را بیان نمود.
وی هدف از ایجاد قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان را خدمت رسانی مستمر به مردم محروم دانست و افزود: این قرارگاه از مردادماه سال گذشته فعالیت جهادی خود را با حمایت های مدیرعامل محترم آغاز نموده و امیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران در قسمت های مختلف شرکت و پشتیبانی از این قرارگاه، خدمات شایسته ای به مردم عزیز ارائه نماییم.
گفتنی است در این نشست، ایمان عیدی رییس ارتباطات منطقه ای شرکت فولاد خوزستان گزارش جامعی از فعالیت های یک ساله این قرارگاه ارائه نمود.
وی با اشاره به حوزه های خدمت رسانی به مردم در این قرارگاه اظهار داشت: فعالیت قرارگاه در سه حوزه کلی: عمران و سازندگی، امور فرهنگی و آموزشی و پزشکی تعریف شده است.
عیدی ادامه داد: حوزه سازندگی و عمران شامل ساخت و ترمیم ساختمان منازل برای محرومان، احداث درمانگاه پزشکی، راهسازی و ترمیم مسیرهای ارتباطی، احداث و ترمیم ساختمان مدارس، تامین آب شرب مناطق محروم و روستاها نظیر بخش غیزانیه، توزیع ارزاق در مناطق محروم و صدها فعالیت ها دیگر است؛ در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز می توان به اجرای برنامه هایی نظیر برگزاری جشن ها و مناسبت ها و همچنین مراسم های مذهبی، توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی و نوشت افراز برای دانش آموزان و ساکنان مناطق محروم، تامین سرویس مدارس، اعزام ساکنان به سفرهای زیارتی در کشور و تبلیغات محیطی فرهنگی در مناطق محروم و روستاهای اطراف شرکت اشاره کرد.
رییس ارتباطات منطقه ای فولاد خوزستان افزود: در حوزه پزشکی نیز به صورت مستمر اعزام گروه های جهادی پزشکی را در برنامه قرار داده ایم و این گروه ها با حضور در مناطق محروم و روستاها اقدام به ویزیت بیماران و تامین اقلام دارویی آنان می کنند، همچنین در مواردی که بیماران نیاز به اعزام خارج از استان برای درمان دارند، قرارگاه هزینه های اعزام و درمان را بر عهده گرفته است. شایان ذکر است از زمان بروز ویروس کرونا، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد به طور مستمر اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی و ماسک تنفسی را برای پیشگیری از این بیماری در مناطق محروم و روستاها توزیع نموده است و فولاد خوزستان این افتخار را دارد که در پیشگیری از شیوع این ویروس خط تولید ماسک تنفسی و البسه بهداشتی بیمارستانی را راه اندازی کرده است؛ همچنین با افتتاح درمانگاه مجهز پزشکی قلعه چنعان که با همکاری قرارگاه در حال تکمیل نهایی است، نیز گامی بلندی در راستای سلامت مردم برداشته خواهد شد.

عیدی در پایان سخنان خود تاکید داشت: هدف ما خدمت رسانی مطلوب به مردم مناطق محروم و روستاها است؛ در این راستا به عنوان مثال در خصوص سیلاب سال گذشته بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال و در مبارزه با ویروس کرونا بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تاکنون از سوی شرکت فولاد خوزستان هزینه شده است و این خدمات رسانی گوشه ای از فعالیت جهادی مدیرعامل محترم و سایر همکاران در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد است.

6521

۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۲
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار