برگزیدگان پویش مجازی کتابخوانی خوزستان «در خانه با کتاب می‌مانیم» معرفی شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 تیر 1399 | 17:22 ب.ظ
برگزیدگان پویش مجازی کتابخوانی خوزستان «در خانه با کتاب می‌مانیم» معرفی شدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه برگزیدگان نخستین پویش مجازی کتابخوانی «در خانه با کتاب می‌مانیم» ویژه باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان معرفی شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان با هدف تشویق و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برگزیدگان نخستین پویش مجازی کتابخوانی «در خانه با کتاب می‌مانیم» ویژه باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان معرفی شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان خوزستانی جهت گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های خوانده شده در ایام خانه‌نشینی، ادامه‌دار بودن فعالیت باشگاه‌ها در جلسات کتابخوانی کودکان و نوجوانان و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی جهت ترویج و گسترش کتابخوانی در سراسر استان اقدام به برگزاری این پویش کتابخوانی مجازی کرد.

مرتضی جمشیدی افزود: از بین آثار رسیده به دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی استان در دو بخش کلیپ فیلم ۶۰ تا ۱۲۰ ثانیه ای و مرور خاطرات کودکان و نوجوانان در مبارزه با شکست ویروس کرونا و نحوه برخورد با آن، پس از بررسی و داوری ۲۰ نفر از شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز و اهواز به بخش پایانی راه یافتند.

وی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه پویش مجازی کتابخوانی تصریح کرد: بیشترین آثار از شهرستان رامهرمز بود که پس از داوری ۱۴ نفر از اعضای باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

جمشیدی ادامه داد: در بخش فیلم، «بهاره کریمی» از باشگاه کتابخوانی گل مریم، «ریحانه بیگدلی» باشگاه ۱۰ قصه، «ریحانه جاشی» باشگاه جاده دانایی، «رژان مرادی» باشگاه مهر و ماه، «بهاره دیلمی » باشگاه باغ قصه، «یاسمن نوذری»، «رضوان و رخساره اعتمادی» کار مشترک از باشگاه شهید حسین نژادیان‌، «فاطمه سماعی»، «محسن اسکندی» ، «علیرضا و ترنم کریمی» از باشگاه تشکوه و کاکا یوسف بعنوان نفرات برگزیده شهرستان رامهرمز معرفی شدند.

وی اضافه کرد: هئیت داوران در بخش فیلم «یگانه توکلی‌فر» از باشگاه پیرسیک بهبهان، «فاطمه میرسالاری» از باشگاه سیمرغ بهبهان و «یکتا و پگاه پنجه» هر دو از باشگاه تیتمیک‌های بهبهان را نفرات برتر این بخش اعلام کردند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از اهواز «ساجده همداوی»، «فاطمه بدوان» و «زهرا شویخ» از باشگاه کتابخوانی یار مهربان نفرات برگزیده بخش فیلم معرفی شدند.

جمشیدی افزود: هئیت داوران در بخش خاطره نویسی، «ستایش سرکوهکی » و «مهدی اسکندری» را هر دو از باشگاه کتابخوانی تشکوه و کاکا یوسف رامهرمز شایسته تقدیر اعلام کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار