رییس سازمان صمت استان خبر داد:

۶ طرح تولیدی خوزستان، آماده افتتاح

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 تیر 1399 | 15:55 ب.ظ
۶ طرح تولیدی خوزستان، آماده افتتاح زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اتمام عملیات ساخت شش طرح تولیدی در خوزستان خبر داد و گفت: این طرح‌های تولیدی با بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان افتتاح می‌شوند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا امیرحسین نظری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در سال ۹۸ سرمایه‌گذاری بسیار خوبی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اتمام عملیات ساخت شش طرح تولیدی در خوزستان خبر داد و گفت: این طرح‌های تولیدی با بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان افتتاح می‌شوند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا امیرحسین نظری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در سال ۹۸ سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در بخش صنعت خوزستان از سوی بخش خصوصی انجام گرفت و این مساله باعث شد شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در استان باشیم و امیدواریم روند سرمایه‌گذاری خوب بخش خصوصی در خوزستان ادامه یابد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام “جهش تولید” افزود: در راستای تحقق شعار سال، عملیات اجرایی شش طرح مهم تولیدی در خوزستان به اتمام رسیده است و این طرح‌های صنعتی و تولیدی آماده افتتاح هستند و در زمان مشخص به بهره‌برداری خواهند رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: این طرح‌ها شامل شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان، شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، شرکت پتروشیمی پارس کیمیا کلر شوشتر، شرکت فولاد پارس هفت‌تپه شوش، طرح توسعه کارخانه فولاد روهینا دزفول و کشتارگاه صنعتی ریبا مرغ هدایت دزفول هستند.

نظری گفت: سود سوزآور جامد، بیلت آهن، میلگرد، گاز مایع شده، اتان، پروپان، نرمال بوتان، گاز شیرین، اوره و آمونیاک، کشتار مرغ و قطعه‌بندی و بسته‌بندی از جمله محصولات تولیدی و فرآوری این واحدها است.

وی عنوان کرد: برای راه‌اندازی این طرح‌های تولیدی در خوزستان بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۴ هزار و ۹۹ نفر شغل ایجاد می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار