پیام دکتر علیرضا ورناصری به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام مهدی (عج)

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 23:50 ب.ظ
پیام دکتر علیرضا ورناصری به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام مهدی (عج) زمان مطالعه: ۲ دقیقه دکتر علیرضا ورناصری با ارسال پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام مهدی (عج) را تبریک گفت. به گزارش اعتدال نخبگان متن پیام به شرح ذیل است: بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ و تَمَّت کَِلمَهُ رَبِّکَ صِدقا وَ عَدلا. شعبان المُعظم ماه تقارنِ الهام بخشِ اعیادعظیم الهی با موالید خجسته بویژه مولودِ مبارک نیمه شعبان،مؤکدِ التزام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر علیرضا ورناصری با ارسال پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام مهدی (عج) را تبریک گفت.

به گزارش اعتدال نخبگان متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
و تَمَّت کَِلمَهُ رَبِّکَ صِدقا وَ عَدلا.

شعبان المُعظم ماه تقارنِ الهام بخشِ اعیادعظیم الهی با موالید خجسته بویژه مولودِ مبارک نیمه شعبان،مؤکدِ التزام عملی به ایمان وعمل صالح در سِلک عبودیّت الهی ست که دستیابی به نفس مطمئنه راتعمیق بخشیده باسوق بسوی عوالم قُرب،کمالِ معنوی وتعالی جهان بینی،زمینه سازِ اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی امام زمان (ارواحنا له الفدا) میشود.

شرارتهای نوین استکبار، جهانِ مملو از فساد و تباهی را به نحله های جاهلانه عقیدتی،افراط و تفریطهای سیاسی- اجتماعی سقوط داده و درحالی اندیشه دین ستیزی را بعنوان ایدئولوژیِ جذاب و کارآمد اشاعه میدهند که اعتقادشیعیان به ظهور موعودِعدل گسترِ جهانی و آغاز عصر طلاییِ اسلام از یک امر ذهنی به واقعیتی موجود و عینی تبدیل شده است.

شاخصه عمده ضرورتِ اعتقاد به مهدویّت در نگرش اصلاح گرایانه مکتب مهدی(عج)است که با نگرشی متفاوت به انسان،جهان و سیاست با تاکید بر عنصرهویت بخشِ مهدویّت، اصلاح راستین جوامع و ترسیم عملیِ آینده ایی ایده آل را نوید میدهد. مدعیان منتظر المهدی، بویژه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران،بصیرانه ومتکلّف خداوند را ناظر بر اعمالشان بدانند،فراتر از شعار،مواعید و حزبگرایی متوجه رنجها ومشکلات مردم باشند،با خدمت به مردم و مستضعفان که وارثانِ نهایی زمین هستند، بسترساز ایفای نقش متعهدانه خود در تحققِ حکومتی آمیخته با عدل الهی و سیره انبیا گردند.

ضمن تبریک مجدد ایام خجسته شعبان تکریم جوانان و میلاد سید الشهدا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت سجاد(ع)، حضرت علی اکبر(ع) و بویژه میلاد با برکت اخرین منجی بشریت امام مهدی(عج)، سپاس میداریم خدای منّان را که نعمت عُظمی و موهبتی بزرگ بر ما ارزانی داشت تا از قائلین به امامتِ موعودِ انبیا و در زمره منتظران ظهورش باشیم.

باکمال قدردانی تبریک ویژه عرض میکنم محضر کادر درمان وپزشکی بویژه سپیدجامگان بلندهمتِ مسجدسلیمان اندیکا لالی و هفتکل.

اللَّهُمَّ وَفِّقنا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضَی.

دکتر علیرضا ورناصری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار