بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قرارگاه محبان امیرالمومنین (ع)

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 فروردین 1399 | 23:47 ب.ظ
بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قرارگاه محبان امیرالمومنین (ع) زمان مطالعه: ۲ دقیقه  مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در قرارگاه محبان امیرالمونین (ع) ضمن بازدید از نحوه تولید ماسک ، از فعالان و تولید کنندگان این کالای مورد نیاز امروز جامعه تقدیر و تشکر نمودند . به گزارش نخبگان در این بازدید مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در قرارگاه محبان امیرالمونین (ع) ضمن بازدید از نحوه تولید ماسک ، از فعالان و تولید کنندگان این کالای مورد نیاز امروز جامعه تقدیر و تشکر نمودند .

به گزارش نخبگان در این بازدید مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  طی سخنانی با عنوان اینکه شرایط امروز جامعه و کشور یک شرایط عادی نیست و نوعی شرایط جنگی است اظهار داشت : همگی بخوبی دوران جنگ تحمیلی و ایثارگری و نقش آفرینی مادران و خواهرانمان در آن دوران را به خاطر داریم .

وی ادامه داد : نقش زنان امروز جامعه همچون نقش زنان در دوران جنگ تحمیلی بسیار موثر و پر رنگ است.

وی در انجام این اقدام خیرخواهانه افزود : اینک جمعی از خواهران و برادران جامعه ما به تأسی از از اموزه های دینی و اخلاقی یمان به میدان نبرد آمده اند و با ایثار و از خودگذشتگی درحال تهیه کالایی هستند که برای جلوگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا بسیار کاربردی و مهم است .

ناصری با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بحران شیوع کرونا اظهار داشت : علاوه بر سایر خدماتی که از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون داشته ایم از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز درخواست داشته ام تا با تجهیز این قرارگاه به دستگاه اتوکلاو در بحث ایزوله و ضدعفونی کردن ماسک های تولیدی مشارکت و همکاری نمایند .

در ادامه محمدرضا کرم زاده مدیرقرارگاه محبان امیرالمومنین (ع) نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از پشتیبانی های نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص فعالیت های این مرکز گفت : در این قرارگاه ۲۵ تا ۴۵ نفر از جمله ۸ بانوی چرخکار ثابت در قرارگاه و ۱۵ بانوی چرخکار در منزل از صبح تا پاسی از شب و پنج خیاط آقا در محل کار به دوخت ماسک مشغول هستند .

محمدرضا کرمزاده افزود : روزانه ۵ هزار عدد ماسک در این قرارگاه تولید و به طور رایگان و توسط اکیپ های جهادی در اختیار شهروندان بی بضاعت و کم بضاعت مناطق کم برخوردار شهر مسجدسلیمان و مناطق اطراف و ادارات توزیع می شود .

وی با عنوان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار عدد ماسک در این قرارگاه تولید شده است اظهار داشت : با مشارکت خیرین ملزومات مورد نیاز برای ۲۰۰ هزار عدد ماسک پیش بینی و مهیا شده است و برای استمرار این روند از خیرین ارزشمند برای تأمین منابع مالی خرید ملزومات دعوت بعمل می آوریم .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار