تامین ۸۰ درصد آب اهواز با آبفا نیست/بی آبی امروز به خاطر بالا رفتن مصرف مردم بود

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اسفند 1398 | 22:41 ب.ظ
تامین ۸۰ درصد آب اهواز با آبفا نیست/بی آبی امروز به خاطر بالا رفتن مصرف مردم بود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عامل آبفای اهواز گفت:تنها به میزان ۲۰ درصد از آب کارون با برداشت و در تصفیه‌خانه‌ها آبفای اهواز تامین میشود ۸۰ درصد مابقی به عهده سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب و فاضلاب خوزستان است. به گزارش اعتدال نخبگان بهنام مریدی مدیرعامل آبفای اهواز امشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: ۷۰ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر عامل آبفای اهواز گفت:تنها به میزان ۲۰ درصد از آب کارون با برداشت و در تصفیه‌خانه‌ها آبفای اهواز تامین میشود ۸۰ درصد مابقی به عهده سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب و فاضلاب خوزستان است.

به گزارش اعتدال نخبگان بهنام مریدی مدیرعامل آبفای اهواز امشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: ۷۰ درصد آب اهواز توسط آب غدیر با مدیریت سازمان آب‌وبرق خوزستان و ۱۰ درصد دیگر را آب حیات با مدیریت آب و فاضلاب استان تامین و تنها به میزان ۲۰ درصد از آب کارون با برداشت و در تصفیه‌خانه‌ها آبفای اهواز تامین می‌شود.
وی افزود: روز گذشته آب غدیر در مسیر انتقال به اهواز دچار نوسان شد و شیر خط‌های آب بسته شدند که این باعث کاهش ظرفیت آب اهواز شد و ایجاد نوسان در شبکه آب اهواز به وجود آورد.

مدیرعامل آبفای اهواز گفت: روز گذشته با ایجاد نوسان در شبکه انتقال آب غدیر ظرفیت آب از ۵ مترمکعب بر ثانیه به یک مترمکعب بر ثانیه رسید.

وی تصریح کرد: آب حیات هم در هفته گذشته به دلیل شکسته شدن خط انتقال و انجام تعمیرات باعث شد که به مدت سه روز از استفاده آب این خط محروم باشیم اما خوشبختانه امروز تمام ظرفیت‌ها را بطور کامل در اختیار داشتیم.

مریدی گفت: امروز در تصفیه‌خانه‌های اهواز حدود ۷۰۰ هزار مترمکعب آب تولید شد، اما پیک مصرف به دلیل خود قرنطینگی مردم در خانه به خاطر شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به ایام عید افزایش یافته که این امر موجب افت فشار آب در اهواز است.

بهنام‌مریدی گفت: افت فشار آب در منطقه پردیس به دلیل شکستگی در قسمتی از خط انتقال آب منطقه است که تا صبح فردا این مشکل برطرف خواهد شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار