در آستانه يوم الله ٢٢ بهمن انجام خواهد شد؛

ایجاد اشتغال برای محرومان با احداث کارگاه بزرگ خیاطی شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 بهمن 1398 | 04:38 ق.ظ
ایجاد اشتغال برای محرومان با احداث کارگاه بزرگ خیاطی شرکت فولاد خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه  در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، کارگاه بزرگ خیاطی فولاد خوزستان افتتاح می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، فولاد خوزستان برای اشتغال‌ زایی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار اقدام به افتتاح کارگاه بزرگ خیاطی در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه، کارگاه بزرگ خیاطی فولاد خوزستان افتتاح می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، فولاد خوزستان برای اشتغال‌ زایی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار اقدام به افتتاح کارگاه بزرگ خیاطی در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز می‌نماید.
در این کارگاه خیاطی بیش از ۷۰ تن، پس از سپری نمودن آموزش و کسب مهارت های لازم، برای فراهم نمودن البسه ی مورد نیاز کارکنان فولاد خوزستان و بازار، مشغول به کار مستقیم می‌شوند.

این گزارش حاکی است، افتتاح این کارگاه بزرگ خیاطی در ایام دهه مبارک فجر با حضور مقامات استانی و شرکت فولاد خوزستان انجام خواهد شد.

@khouzestan_steel_co

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار