رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

عزم جدی برای بهبود وضعیت مسجدسلیمان وجود دارد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 شهریور 1398 | 17:56 ب.ظ
عزم جدی برای بهبود وضعیت مسجدسلیمان وجود دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به شرایط خاص شهر مسجدسلیمان، عزم جدی در سطح کشور برای بهبود وضعیت وجود دارد. به گزارش نخبگان، محمد باقر نوبخت صبح امروز پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به شرایط خاص شهر مسجدسلیمان، عزم جدی در سطح کشور برای بهبود وضعیت وجود دارد.

به گزارش نخبگان، محمد باقر نوبخت صبح امروز پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای حادثه زلزله مسجدسلیمان میزان خسارت ارزیابی شده و برنامه های مختلف برای جبران خسارت ها انجام شد.

وی با بیان اینکه طبق ارزشیابی های صورت گرفته یک هزار و ۴۰۰ واحد نیاز به بازسازی و هشت هزار واحد نیز نیاز به تعمییر دارد، افزود: بر این اسا طبق مصوبه صورت گرفته ۹۶ میلیارد تومان برای انجام این واحد های مسکونی به تصویب رسید که در هفته گذشته ۱۰۰ درصد این میزان تخصیص داده شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان بازسازی برخی خانه ها در محل امکان پذیر نبود، مکانی جدید برای بازسازی خانه ها انتخاب شد.

نوبخت گفت: با توجه به وضعیت خاص شهر مسجد سلیمان برنامه ریزی شد ۱۰ هزار واحد مسکونی در این شهر بازسازی شود که روند اجرای این تعداد مسکن نیز آغاز خواهد شد و عملا می توانیم بگوییم، امروز عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز این واحد ها بر عهده بنیاد مسکن است، گفت: میانگین تخصیص اعتبار برای هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار