شهردار شاعری : وزارت نفت باید سهم بیشتری را در توسعه شهر اهواز بر عهده بگیرد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 شهریور 1398 | 18:06 ب.ظ
شهردار شاعری : وزارت نفت باید سهم بیشتری را در توسعه شهر اهواز بر عهده بگیرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مراسم رونمایی از تله فیلم ترانه آتش و تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استانها با حضور موسی شاعری شهردار اهواز، مسئولان کشوری صدا و سیما، نمایندگان مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مراسم رونمایی از تله فیلم ترانه آتش و تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استانها با حضور موسی شاعری شهردار اهواز، مسئولان کشوری صدا و سیما، نمایندگان مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز موسی شاعری در این مراسم ضمن تبریک به جامعه هنری و صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: به مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان بویژه مدیر کل آن به دلیل روحیه پر نشاط و به خانم عبادی که برای خوزستان افتخار آفرینی کردند تبریک عرض می کنم و از وی برای زیبا سازی شهر اهواز دعوت می کنم.

شهردار اهواز افزود : شهر خوب و زیبا ساختنی است. اهواز مشکلات متعدد و متنوعی دارد که همه تلاش ما رفع این مشکلات است.

وی ادامه داد : یکی از افتخارات من این است که بخشی از جامعه هنری و فرهنگی استان هستم و اعتقاد دارم برای زیبا تر شدن شهرمان باید از ظرفیت‌های هنری استان استفاده کنیم.

وی با ذکر این نکته که ما گنجینه‌ای از هنرمندان برجسته در حوزه های مختلف در استان داریم تصریح کرد : شهر اهواز پتانسیل های ویژه و بالقوه ای دارد که حق مردم اهواز و استان استفاده از این پتانسیل هاست.

موسی شاعری ضمن تشکر از نمایندگان اهواز و استان به دلیل همراهی در مسائل شهری گفت: انتظار داریم در این شرایط سخت اقتصادی همه در کنار ما قرار گیرند تا در مسیر توسعه شهر گام برداریم.

وی همچنین از مجموعه وزارت نفت خواست جهت توسعه و عمران شهر اهواز سهم بیشتری را بر عهده گیرند زیرا لیاقت مردم اهواز و استان بیش از این است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار