راه اندازی سامانه «تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق» کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 5 مرداد 1398 | 15:19 ب.ظ
راه اندازی سامانه «تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق» کلانشهر اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه به دستور شهردار کلانشهر اهواز، برای نخستین بار سامانه «تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق» راه اندازی شد.   به منظور رفع ناهنجاری ها و نازیبایی های موجود در شهر که نیاز به هزینه و بودجه خاصی ندارد، برای اولین بار سامانه ” تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق” راه اندازی شد. به گزارش نخبگان، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به دستور شهردار کلانشهر اهواز، برای نخستین بار سامانه «تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق» راه اندازی شد.

  به منظور رفع ناهنجاری ها و نازیبایی های موجود در شهر که نیاز به هزینه و بودجه خاصی ندارد، برای اولین بار سامانه ” تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق” راه اندازی شد.

به گزارش نخبگان، موسی شاعری شهردار اهواز در این رابطه گفت: سامانه تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق برای اولین بار با هدف بررسی و رفع معضلات شهر بر روی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز به نشانی ahvaz.ir قرار گرفت.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه معاونین خدمات شهری مناطق موظفند ضمن بررسی وضعیت ناهنجاری منطقه خود نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام کنند.

شهردار اهواز ضمن تشریح نحوه عملکرد این سامانه  توضیح داد: تعداد  ۱۲۶۹   تصویر از ناهنجاری های سطح شهر از مناطق هشتگانه بر روی این سامانه بارگذاری شده که عمدتا معضلاتی است که بدون نیاز به هزینه کرد خاص برطرف خواهند شد لذا هرمنطقه موظف است پس از رفع مشکل تصویر اصلاح شده آن معضل را روی سامانه ارسال نماید.

شاعری در پایان تاکید کرد: این کار باید ظرف مدت یکماه انجام شده و کلیه تصاویر با تصاویر اصلاح و رفع آن مشکل  جایگزین شود  و با مسئولینی که نسبت به انجام کار و رفع ناهنجاری های سطح شهر کوتاهی کنند، برخورد خواهد شد.

گفتنی است این سامانه هم اکنون بر روی سایت شهرداری اهواز به نشانی Ahvaz.ir و با عنوان تصاویر وضعیت خدمات شهری در مناطق قابل رویت می باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار