نشست شورای غدیر در صدا و سیمای مرکز خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 5 مرداد 1398 | 15:05 ب.ظ
نشست شورای غدیر در صدا و سیمای مرکز خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگات ،فرماندار اهواز در این نشست گفت : با توجه به اهمیت تاریخی خوزستان و تاکیدات مقام معظم رهبری لازم است جشن بزرگ دهه ولایت و امامت  را باشکوه برگزار کنیم. جمال عالمی نیسی افزود : باید تلاش کنیم کلیه برنامه های این دهه مبارک را به بهترین شکل برگزار کنیم و پوشش دهیم. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگات ،فرماندار اهواز در این نشست گفت : با توجه به اهمیت تاریخی خوزستان و تاکیدات مقام معظم رهبری لازم است جشن بزرگ دهه ولایت و امامت  را باشکوه برگزار کنیم.

جمال عالمی نیسی افزود : باید تلاش کنیم کلیه برنامه های این دهه مبارک را به بهترین شکل برگزار کنیم و پوشش دهیم. .
وی ادامه داد : اگر بتوان با استفاده از شخصیت های معروف جهان تشییع با شبهاتی که دشمنان مطرح می کنند مقابله کرد تاثیر بسیار مهمی برای تنویر افکار عمومی بخشی از مردم به خصوص جوانان در بر خواهد داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در این نشست گفت : باید با کار فرهنگ سازی و برنامه های متنوع فرهنگ ولایت و عید سعید غدیر را بین نسل جوان بیشتر و بهتر معرفی کنیم.

مهدی رفیعی افزود : باید با برگزاری مراسم های باشکوه و پرمحتوا در شهرها ، روستاها عید ولایت و غدیر را هر چه زیباتر برگزار کنیم.

حجت الاسلام علی نژاد رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خوزستان با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت گفت : به مناسبت این ایام بیش از دو هزار مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان از تولید و پخش برنامه های متنوع به مناسبت ایام عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان خبر داد.

مسلم رحیمی افزود : در سفر ریاست محترم سازمان اعلام کردیم که با توجه به جایگاه شیعه یک مجموعه ۲۶ قسمتی به نام از جبل عامل تا اهواز قرار است تولید کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار