معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز:ورزش روستاهای اهواز نادیده گرفته شده است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 | 21:13 ب.ظ
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز:ورزش روستاهای اهواز نادیده گرفته شده است زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مشکلات ورزش روستاها گفت: ورزش در روستاهای این شهرستان نادیده گرفته شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید مجید صالحی روز سه شنبه در نشست شورای ورزش در سالن اجتماعات فرمانداری با تاکید بر رفع مشکلات ورزش روستاها […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مشکلات ورزش روستاها گفت: ورزش در روستاهای این شهرستان نادیده گرفته شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید مجید صالحی روز سه شنبه در نشست شورای ورزش در سالن اجتماعات فرمانداری با تاکید بر رفع مشکلات ورزش روستاها افزود: روستاهای سه بخش مرکزی،اسماعیلیه و غیزانیه در این شهرستان در ورزش محروم هستند و از حداقل امکانات برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد:استفاده از امکانات و اماکن وزشی حق روستاییان است و اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های ذیربط باید با جدیت نسبت به رفع مشکلات ورزش روستاها اقدام کنند.

*لزوم مشارکت همگانی برای توسعه ورزش محلات

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز مشارکت همگانی برای توسعه ورزش محلات را ضروری خواند و گفت:اگر به ورزش محلات توجه شود بخش قابل توجهی از مشکلات ورزش رفع می شود.

صالحی افزود: مسیر رشد و ترقی در ورزش از محلات شروع شده است و تعداد زیادی از بزرگان و مقام آوران ورزش، فعالیت های ورزشی خود از محلات شروع کردند.

*تاکید بر تقویت ورزش همگانی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به مشکلات ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی باید تقویت شود، در بسیاری از شهرستان ها ورزش همگانی به خوبی اجرا می شود و تلاش می کنیم تا در شهرستان اهواز نیز بهترعمل شود.

صالحی در ادامه در خصوص ورزش کارگری و ادارات گفت: برای اجرای برخی از مصوبات جلسه شورای ورزش نیاز به پیگیری از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی دارد و برای رفع مشکلات و رشد ورزش کارگری و ادارات، باید کمیسیون های زیر مجموعه شورای ورزش فعالتر شوند.

وی در پایان با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران عضو شورای ورزش شهرستان اهواز در جلسه گفت: جلسات باید با حضور همه اعضا تشکیل شود و به صورت کاربردی باشند تا بتوانیم مشکلات ورزش را رفع کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار