افتتاح مبلمان ودکوراسیون منزل با هدف حمایت از تولید داخلی  

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 | 20:44 ب.ظ
افتتاح مبلمان ودکوراسیون منزل با هدف حمایت از تولید داخلی    زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اهواز و مهندس جلیلی مدیر نمایشگاه های بین المللی خانه در بازدیدی مشترک : فرماندار شهرستان اهواز گفت: بمنظور حمایت از تولید داخلی، دوازدهمین نمایشگاه خانه ایرانی،مبلمان ودکوراسیون منزل در این شهرستان برپا شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در حاشیه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار اهواز و مهندس جلیلی مدیر نمایشگاه های بین المللی خانه در بازدیدی مشترک :

فرماندار شهرستان اهواز گفت: بمنظور حمایت از تولید داخلی، دوازدهمین نمایشگاه خانه ایرانی،مبلمان ودکوراسیون منزل در این شهرستان برپا شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه خانه ایرانی،مبلمان ودکوراسیون منزل که به همراه مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان صورت گرفت، بیان کرد: این نمایشگاه با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به نام “رونق تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و تحقق سیاست های حمایت از رونق تولید راه اندازی شده است.

وی افزود: ۱۱۵ واحد تولیدی شرکت کننده از ۱۰ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز نیز در خصوص نمایشگاه خانه ایرانی،مبلمان ودکوراسیون منزل گفت:این نمایشگاه از نهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز آغاز به کار کرده است و تا چهاردهم اردیبهشت به پایان می رسد.

رحیم جلیلی در پایان افزود: دوازدهمین نمایشگاه خانه ایرانی،مبلمان ودکوراسیون منزل همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ برای بازدید عموم دایر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار