جزئیات جبران خسارت سیل امروز توسط رییس جمهور اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 31 فروردین 1398 | 16:53 ب.ظ
جزئیات جبران خسارت سیل امروز توسط رییس جمهور اعلام می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص پرداخت خسارت سیل‌زدگان، گفت: جزئیات پر‌داخت خسارت سیل‌زدگان امروز از طریق رئیس جمهور شنیده می‌شود. به گزارش نخبگان، جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌های نمایندگان مجلس در خصوص پرداخت خسارت‌های سیل‌زدگان، اظهار کرد: در این راستا با […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص پرداخت خسارت سیل‌زدگان، گفت: جزئیات پر‌داخت خسارت سیل‌زدگان امروز از طریق رئیس جمهور شنیده می‌شود.

به گزارش نخبگان، جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌های نمایندگان مجلس در خصوص پرداخت خسارت‌های سیل‌زدگان، اظهار کرد: در این راستا با مسئولینی که وارد خوزستان شدند نشست‌‌هایی داشتیم و مشکلات مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به خسارت‌های زیادی که به کشاورزان در پی سیلاب وارد شد از کمیسیون کشاورزی دعوت کردیم و به اتفاق از مزارع کشاورزی اهواز، حمیدیه، سوسنگرد و شعیبیه شوشتر بازدید هوایی انجام شد. همچنین با نمایندگان کشاورزان در نظام صنفی و کمیسیون کشاورزی نشست‌هایی برگزار و مشکلات مطرح شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین با رئیس قوه قضائیه مشکلات موجود در خوزستان مطرح شد و درخواست کردیم با مسببینی که به نحوی در این سیلاب کوتاهی کردند برخورد شود. در این زمینه جلساتی نیز با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو برگزار شده است.

الباجی بیان کرد: امروز نیز دیداری با رئیس جمهور خواهیم داشت که در خصوص نتایج همه جلسات و بازدیدهای مسئولان از خوزستان صحبت خواهد کرد. با توجه به مصوبه‌های دولت و ورود مسئولین به این استان امیدواریم خبرهای خوبی در این خصوص اعلام شود.

وی تصریح کرد: محل تامین خسارت سیل‌زدگان مشخص شده است. همچنین در این زمینه در هیات دولت مصوبه‌هایی انجام شده است. نرخ و چگونگی پرداخت خسارت سیل‌زدگان تعیین شده است که جزئیات این موارد امروز از طریق رئیس‌جمهور شنیده می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال بهترین مزارع کشاورزی مردم به سیلاب تقدیم شده که باید به فکر این جوانان باشیم.

وی گفت: خوشبختانه دولت در خصوص پرداخت خسارت سیل‌زدگان نظر مساعدی دارد و مقرر شده است وام بلاعوض و وام با سود چهار درصد به کشاورزان داده شود. همچنین درخواست کردیم وام‌های کشاورزان به مدت سه سال استهمال داده شود.

الباجی ادامه داد: با بنیاد مسکن نیز نشست‌هایی داشتیم و مقرر شده است منازل روستاییان ترمیم یا مجددا احداث شوند. همچنین مقرر شده برای کسانی که در جنگل‌ها یا چادر اسکان داده شده‌اند کانکس تامین شود که امروز این موضوع با رئیس جمهور مطرح می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بعد از فروکش سیل، گفت: پس از فروکش آب در خصوص وضعیت بهداشت و درمان، مدارس، آب و برق و زیرساخت‌ها مشکلات عدیده‌ای خواهیم داشت. رفع این مشکلات پس از سیلاب یک عزم ملی می‌طلبد و از مسئولان می‌خواهیم همین اقدامات بعد از سیلاب ادامه داشته باشد و افزایش یابد تا نسبت به ترمیم و ساخت زیرساخت‌ها اقدام شود./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار