فرماندار اهواز:جشنواره اقوام خوزستانی پیام اتحاد را به دشمنان مخابره کرد

تاریخ انتشار: شنبه 18 اسفند 1397 | 13:22 ب.ظ
فرماندار اهواز:جشنواره اقوام خوزستانی پیام اتحاد را به دشمنان مخابره کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی جمعه شب در‌ گفت و گویی در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری اقوام در اهواز اظهار داشت: خوزستان رنگین کمانی از قومیت ها است که در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می کنند و برگزاری چنین جشنواره هایی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز جمال عالمی نیسی جمعه شب در‌ گفت و گویی در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری اقوام در اهواز اظهار داشت: خوزستان رنگین کمانی از قومیت ها است که در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می کنند و برگزاری چنین جشنواره هایی باعث افزایش همدلی اقوام می شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره توطئه های دشمنان در زمینه ایجاد تفرقه بین اقوام خوزستانی را خنثی کرده و روحیه نشاط و شادابی را در بین مردم ایجاد می کند.

فرماندار اهواز گفت: استقبال خوب مردم از این جشنواره نشان می دهد که جامعه ما بیشتر از همیشه به چنین برنامه‌ های شادی نیاز دارد.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های شادتر تا پایان سال درنظر گرفته شده و امید است بتوانیم در این زمینه اقدامات موثرترین در سطح مناطق اهواز انجام دهیم.

عالمی نیسی گفت: میزبانی هرچه بهتر از مسافران نوروزی و همچنین فراهم کردن فضای شاد همراه با رفاه و امنیت کامل از اولویت های ما تا پایان سال و ایام نوروز است.

جشنواره فرهنگی هنری اقوام خوزستانی در جاده ساحلی اهواز از روز چهارشنبه آغاز و روز جمعه نیز به کار خود پایان داد.

در این جشنواره به غیر از اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی اقوام غرفه های صنایع دستی و سلامت نیز برای شهروندان دایر بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار