مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تشریح کرد:

جذب سرمایه گذاردرشهرک پنج صنعتی اهواز درانتظار احداث جاده است

تاریخ انتشار: شنبه 18 اسفند 1397 | 13:09 ب.ظ
جذب سرمایه گذاردرشهرک پنج صنعتی اهواز درانتظار احداث جاده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، مهندس اخلاق محمدیان در گفت وگویی بیان کرد: بیشتر مشکلات و کمبودهای شهرک صنعتی شماره پنج اهواز در حال برطرف شدن است اما متاسفانه راه دسترسی این شهرک صنعتی که در سال ۹۴ اعتباری برای آن مشخص شده بود، هنوز احداث نشده است. وی با اشاره به اینکه نبود راه دسترسی (وصل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، مهندس اخلاق محمدیان در گفت وگویی بیان کرد: بیشتر مشکلات و کمبودهای شهرک صنعتی شماره پنج اهواز در حال برطرف شدن است اما متاسفانه راه دسترسی این شهرک صنعتی که در سال ۹۴ اعتباری برای آن مشخص شده بود، هنوز احداث نشده است.

وی با اشاره به اینکه نبود راه دسترسی (وصل شدن شهرک به آزاد راه خلیج فارس) از مشکلات مهم این شهرک است گفت: پیمانکار اجرای این طرح که زیر نظر اداره کل راه وشهرسازی خوزستان است دچار مشکلاتی شد که به دنبال حل این مشکل به منظور ایجاد راه دسترسی برای این شهرک هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: ساخت این شهرک در حریم شهر اهواز از دیگر ایراداتی بود که به این شهرک گرفته شد که با بازنگری که در طرح جامع شهری اهواز، این مشکل برطرف شد.

محمدیان ادامه داد: مجوز زیست محیطی که به دلیل فعالیت واحد تولید فولاد در این شهرک، با مشکل روبه رو بود نیز با پیگیری انجام شده گرفته شد و امکانات زیر ساختی این شهرک تا حد امکان انجام شده است.

شهرک صنعتی شماره پنج اهواز در ابتدای آزاد راه خلیج فارس، به منظور ایجاد صنایع نوین و شرکت فولاد سازی در سال ۹۲ احداث شده است.

در خوزستان ۷۱ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از ۴۰ هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار