انعقاد توافق‌نامه همکاری ارشاد خوزستان با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آذر 1397 | 20:05 ب.ظ
انعقاد توافق‌نامه همکاری ارشاد خوزستان با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع خبر داد. به گزارش نخبگان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع خبر داد.

به گزارش نخبگان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام این توافق‌نامه فی‌مابین عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان طرف اول و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان طرف دوم منعقد می‌شود.

وی هدف از امضای این توافق‌نامه را حمایت و راهبری فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی در مناطق آسیب‌پذیر، مرزی، محروم و روستایی بر اساس طرح‌های ارسالی و حمایت از برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت شهرستانی عنوان کرد.

جوروند ضمن اشاره به مدت اجرایی این توافق‌نامه اظهار کرد: این توافق‌نامه از زمان انعقاد تا پایان سال ١٣٩٧ با احتساب زمان ارائه گزارش قابل اجرا می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه افزود: اصغر امیرنیا مدیر کل تبلیغ و ترویج و مرتضی خدمتکار مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر بر اجرای تمام مراحل ابن توافق‌نامه نظارت خواهند کرد.

جوروند خاطرنشان کرد: این توافق‌نامه در ٩ ماده و در چهار نسخه تهیه و به امضای طرفین و ناظران رسیده است./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار