مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

هفته فرهنگی تمام شهرستان های خوزستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آذر 1397 | 14:39 ب.ظ
هفته فرهنگی تمام شهرستان های خوزستان برگزار می شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هفته فرهنگی با ابتکار استاندار خوزستان در تمام شهرستان های استان خوزستان برگزار می شود. به گزارش نخبگان، دکتر محمد جوروند روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: هفته گذشته، هفته فرهنگی در ایذه برگزار شد و هفته آینده در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هفته فرهنگی با ابتکار استاندار خوزستان در تمام شهرستان های استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش نخبگان، دکتر محمد جوروند روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: هفته گذشته، هفته فرهنگی در ایذه برگزار شد و هفته آینده در شهرستان شوش برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این هفته فرهنگی را شادابی، نشاط و ارتقای فرهنگی استان خوزستان عنوان کرد و گفت: امید است با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های شوش هفته فرهنگی این شهرستان در سطح خوبی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شاخصه فرهنگ مداری را لازمه توسعه زیربنایی در ابعاد مختلف دانست و افزود: هر بعد توسعه و هر نگرشی دارای یک پیوست فرهنگی است.

فرماندار شوش نیز در این نشست گفت: سه رویکرد نگاه به فرهنگ، شناخت فرهنگ و توجه به فرهنگ باید در هفته فرهنگی شوش لحاظ شود.

عدنان غزی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی شهرستان شوش بر لزوم معرفی بیشتر جاذبه های فرهنگی این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید در قالب برگزاری جشنواره و هنرهای نمایشی علاوه بر جذب بیشتر گردشگر، نشاط و شادابی در سطح شهرستان ایجاد شود.

وی اظهار داشت: هفته فرهنگی در موضوعاتی مانند قرآن و نهج البلاغه، جشنواره شتر واسب، فرهنگ وهنر و شعر با گویش های فارسی، لری وعربی برنامه ریزی شده است.

فرماندار شوش افزود: هفته فرهنگی از ۲۵ آذرماه شروع و به مدت یک هفته در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی از تشکیل چندین کمیته تخصصی پیرامون این هفته خبر داد و گفت: هفته فرهنگی و اجتماعی باعث آشنایی مردم با توانمندی های دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد می شود.

شهرستان شوش با داشتن ظرفیت های فراوان در زمینه گردشگری، اقتصادی و فرهنگی سالانه پذیرای گردشگران فراوانی از داخل وخارج کشور است./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار