تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع اعلام شد  

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آذر 1397 | 14:31 ب.ظ
تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع اعلام شد    زمان مطالعه: < 1 دقیقه یک عضو شورای شهر اهواز گفت: بنابر نامه ای که به تازگی از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی دریافت شده تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع است. به گزارش نخبگان ، یک عضو شورای شهر اهواز گفت: بنابر نامه ای که به تازگی از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک عضو شورای شهر اهواز گفت: بنابر نامه ای که به تازگی از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی دریافت شده تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع است.

به گزارش نخبگان ، یک عضو شورای شهر اهواز گفت: بنابر نامه ای که به تازگی از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی دریافت شده تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع است.

حسین حیدری سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص آخرین وضعیت شهردار اهواز ادامه داد: حدود یک ماه پیش معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی در نامه ای به استانداری خوزستان اعلام کرد شهردار اهواز واجد شرایط بازنشستگی است لذا تمدید ماموریت وی ممکن نیست.

وی تصریح کرد: در نامه جدیدی که پس از درخواست استفسار آمده مطرح شده است که شهردار اهواز در حال حاضر مشمول قانون بازنشستگی نیست و تمدید ماموریت وی بلامانع است.

بنابراین گزارش، وزارت کشور نامه‌ای مبنی بر بازنشسته بودن شهردار اهواز صادر کرده و در این نامه آمده است: بر اساس ماده ۱۲۳ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مفاد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری منصور کتانباف شهردار اهواز واجد شرایط بازنشستگی است بنابراین امکان تمدید ماموریت وی میسر نیست.

قرار بود اعضای شورای شهر اهواز نسبت به تعیین سرپرست برای شهرداری اهواز اقدام کنند اما اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان خواهان تعویق این جلسه تا زمان رسیدن جواب استفسار از سوی وزارت کشور شد.

اعضای شورای شهر اهواز امروز به نامه ای از سوی وزارت کشور اشاره کردند که مطابق آن شهردار اهواز مشمول قانون بازنشستگی نیست و امکان ادامه فعالیت دارد.

شهریور پارسال منصور کتانباف با ۱۳ رای مثبت از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد/ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار