نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شوشتر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 مهر 1397 | 13:10 ب.ظ
نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شوشتر برگزار می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه فراخوان نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شهرستان شوشتر منتشر شد. به گزارش نخبگان، نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شهرستان شوشتر در دو بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جشنواره جریان‌سازی فرهنگی با زبان شیوای هنر داستان‌نویسی برای کمک به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراخوان نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شهرستان شوشتر منتشر شد.

به گزارش نخبگان، نخستین جشنواره سراسری داستان ایرانی در شهرستان شوشتر در دو بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این جشنواره جریان‌سازی فرهنگی با زبان شیوای هنر داستان‌نویسی برای کمک به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری “حمایت از کالای ایرانی”، نهادینه ساختن اهمیت فضای کار، تولید و تلاش جهت خدمت‌رسانی به مردم با زبان داستان و شناسایی استعدادها و ارزیابی توان ادبی کشور در حوزه‌ ادبیات داستانی اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار تا پایان دی ٩٧ و برگزاری جشنواره در بهمن ۹۷ خواهد بود.

نویسندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ جشنواره‌ سراسری داستان، در قالب مینی‌مال (داستان کوتاه) ارسال کنند.

تعداد کلمات مجاز در داستان‌های ارسالی به‌ همراه نام داستان حداکثر ١۵٠ کلمه باشد. هر نویسنده در هر بخش می‌تواند حداقل سه اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کند. شخصیت‌ها، مکان‌ها و فضاهای ترسیم ‌شده‌ احتمالی در داستان‌ها کاملاً ایرانی ـ اسلامی باشد. دبیرخانه‌ جشنواره از پذیرش غیر از داستان‌های کوتاه (داستان‌های بلند، رمان و… ) معذور است.

دبیرخانه‌ جشنواره‌ آثاری را که در آن نوآوری در انتخاب طرح و شیوه‌ خلاقانه‌ ارایه‌ داستان وجود داشته باشد در اولویت پذیرش قرار خواهد داد. دبیرخانه‌ جشنواره از پذیرش آثاری که در سایر جشنواره‌ها، همایش‌ها و… حایز رتبه شده و یا در نشریات یا کتاب‌های مستقل به چاپ رسیده باشند معذور است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده در قالب Word  با قلم ١۴ BNAZANIN  تایپ شده به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، کد ملی، شماره تماس پست و یا به نشانی اینترنتی  irdastan٩٧@gmail.com ارسال کنند. آثار ارسالی در دو بخش به طور جداگانه داوری شده و در آیین پایانی از  برگزیدگان برای حضور و دریافت جوایز دعوت به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره، خوزستان، شوشتر، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه‌ نخستین جشنواره‌ «داستان ایرانی» ارسال کنند یا با شماره تلفن‌های ٠۶١٣۶٢۴۵۴٠ – ٠۶١٣۶٢٢۶٣١۴ – ٠٩١۶۶٠٩٢٣۵٢ یا تلفکس: ٠۶١٣۶٢٢٠٨٨۴ – ٠۶١٣۶٢٢۵٠٠٠ تماس بگیرند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار