دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» فراخوان داد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 شهریور 1402 | 01:45 ق.ظ
دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» فراخوان داد زمان مطالعه: < 1 دقیقه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» را منتشر کرد. واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان دومین مهرواره‌ هنری با محوریت دفاع مقدس تحت عنوان «خط مقدم» را با موضوعات اشعار دفاع مقدس و سخنان و جملات قصار شخصیت‌های ملی و مذهبی در خصوص […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» را منتشر کرد.

واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان دومین مهرواره‌ هنری با محوریت دفاع مقدس تحت عنوان «خط مقدم» را با موضوعات اشعار دفاع مقدس و سخنان و جملات قصار شخصیت‌های ملی و مذهبی در خصوص ارزشهای دفاع مقدس را ویژه‌ رده‌ سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و اعضای ارشد، مربیان کانون، استادان خوشنویس و هنرمندان استان برگزار می‌کند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند شعرها و جمله‌های زیبا را در قالب خط درشت، کالیگرافی، نقاشی‌خط و تایپوگرافی با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره و با درج شناسنامه (نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت) به نشانی اهواز، پیچ استادیوم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، ارسال کنند.

آخرین ‌مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده و انتخاب و داوری آثار در ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره  ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس بگیرند.

دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» فراخوان داد

دومین مهرواره‌ هنری «خط مقدم» فراخوان داد

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار