معاون عمرانی استاندار خوزستان:

طرح های مرز چذابه تا قبل از اربعین باید به اتمام برسد

تاریخ انتشار: جمعه 2 شهریور 1397 | 15:12 ب.ظ
طرح های مرز چذابه تا قبل از اربعین باید به اتمام برسد زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اجرای ۱۶ طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان باید تا قبل از اربعین حسینی امسال به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرند. به گزارش نخبگان، فرامند هاشمی زاده ظهر جمعه در نشست ستاد اربعین در سالن جلسات پایانه مرزی چذابه با اشاره به طرح های عمرانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: اجرای ۱۶ طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان باید تا قبل از اربعین حسینی امسال به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش نخبگان، فرامند هاشمی زاده ظهر جمعه در نشست ستاد اربعین در سالن جلسات پایانه مرزی چذابه با اشاره به طرح های عمرانی در این مرز برای اربعین امسال، اظهار کرد: اجرای ۱۶ طرح در مرز چذابه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان باید تا قبل از اربعین حسینی امسال به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی یادآور شد: با وجود هماهنگی ها و قولی که داده شد، شاهد عملکرد نامناسب پیمانکاران راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح ها بودیم که باید در این خصوص تجدید نظر کرده و اگر پیمانکار توانایی انجام کار و اتمام طرح را ندارد کار را به پیمانکار دیگری واگذار کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به عدم انجام تعهدات مبنی بر تکمیل پارکینگ و جاده سوسنگرد توسط  اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تکمیل جاده و پارکینگ انجام نشده و با این شرایط اگر نمی توانید کار را انجام دهید باید هرچه زودتر وضعیت تعیین تکلیف شود؛ در این چنین حالتی باید  تعارف ها را در کنار گذاشت.

هاشمی زاده افزود: اعتبار اجرای طرح ها از سه منبع اعتبارات استانی، نفت و شهرستان تأمین می شود اما با این روند ادامه کار ممکن نیست در حالی که این کار طی یک هفته قابل انجام بود.

وی بیان کرد: پیگیری های اداری طرح ها باید به سرعت انجام شود تا کار عقب نیافتد و معطل مسائل کوچک نشویم./مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار