دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان خبر داد

ارسال ۷۵۰ اثر به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 2 شهریور 1397 | 15:07 ب.ظ
ارسال ۷۵۰ اثر به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان با اشاره به ارسال ۷۵۰ اثر به جشنواره گفت: با پایان مهلت ارسال آثار از بامداد امروز جمعه کار دسته بندی و بازبینی آثار شروع شده و فرایند داوری از روز شنبه سوم شهریور آغاز خواهد شد. به گزارش نخبگان؛ اسماعیل معنوی درگفتگویی، اظهار کرد: بیش از ٧۵٠ اثر هنری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان با اشاره به ارسال ۷۵۰ اثر به جشنواره گفت: با پایان مهلت ارسال آثار از بامداد امروز جمعه کار دسته بندی و بازبینی آثار شروع شده و فرایند داوری از روز شنبه سوم شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش نخبگان؛ اسماعیل معنوی درگفتگویی، اظهار کرد: بیش از ٧۵٠ اثر هنری به‌ دبیرخانه جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان رسیده که با وجود بازه زمانی کوتاه و محدودیت در موضوعات جشنواره، برای سال اول بسیار فراتر از حد انتظار بوده است.

وی افزود: بیشترین آثار را هنرمندان خوزستانی ارسال کرده‌اند اما علی رغم تبلیغات بسیار اندک در رسانه‌های کشوری، هنرمندان زیادی از اکثر استان‌های کشور در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار از بامداد امروز جمعه کار دسته بندی و بازبینی آثار شروع شده و فرایند داوری از روز شنبه سوم شهریور آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: اولین گروه از داوران امروز وارد اهواز شدند. شنبه داوری بخش عکس و یکشنبه و دوشنبه نیز داوری بخش پوستر و تایپوگرافی و سپس نیز داوری بخش فیلم انجام خواهد شد.

معنوی عنوان کرد: اختتامیه جشنواره هنرهای دیجیتال، پس از عید غدیر خم با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری و در اهواز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین امروز جمعه دوم شهریور ماه ورکشاپ عکاسی مستند با حضور استاد فرهاد سلیمانی از اساتید برجسته عکاسی کشور در اهواز برگزار میشود که با استقبال بسیار خوب عکاسان خوزستانی مواجه شده است./فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار