نقش نخبگان استان خوزستان در آسیب شناسی و ارائه راهکارهای حل مشکلات دارای اهمیت است

علی ربیعی: دولت برای اشتغال جوانان در سال آینده ۱.۵ میلیارد دلار پیش بینی کرده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 بهمن 1395 | 23:46 ب.ظ
علی ربیعی: دولت برای اشتغال جوانان در سال آینده ۱.۵ میلیارد دلار پیش بینی کرده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار برای رونق اشتغال جوانان در سال ۹۶ پیش بینی کرده است. به گزارش نخبگان، علی ربیعی امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان گفت:حضور سه وزیر دولت در یک روز برای بررسی مشکلات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار برای رونق اشتغال جوانان در سال ۹۶ پیش بینی کرده است.

به گزارش نخبگان، علی ربیعی امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان گفت:حضور سه وزیر دولت در یک روز برای بررسی مشکلات استان خوزستان و همچنین حضور رییس و اعضای کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیانگر اهمیت مسائل و مشکلات استان برای مسئولان است.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: استان خوزستان نماد غرور ملی است، مشکلات این استان به شکل ویژه از سوی هیات دولت رصد می شود. نقش نخبگان استان خوزستان در آسیب شناسی و ارائه راهکارهای حل مشکلات دارای اهمیت است.طی هفته های آینده شورای عالی اشتغال با حضور رییس جمهوری تشکیل خواهد شد و سند اشتغال استان خوزستان در آن بررسی و تدوین می شود.امسال نیز در حوزه نفت و گاز اشتغال قابل توجهی ایجاد می شود.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: ریزگردها غصه ملی برای دولت است و برای برطرف کردن این چالش به رایزنی بین المللی بخصوص با کشورهای همسایه نیاز است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار