معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

فلرهای نفتی اهواز تا ۳ ماه دیگر جمع می‌شوند

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 | 16:16 ب.ظ
فلرهای نفتی اهواز تا ۳ ماه دیگر جمع می‌شوند زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نهایتاً تا سه ماه آینده فلرهای نفتی در اهواز و شهرهای دیگر جمع‌آوری می‌شوند و تبدیل به میعانات گازی خواهند شد. به گزارش نخبگان ، علیرضا عالی‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نهایتاً تا سه ماه آینده فلرهای نفتی در اهواز جمع‌آوری می‌شوند. وی افزود: فلرهای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: نهایتاً تا سه ماه آینده فلرهای نفتی در اهواز و شهرهای دیگر جمع‌آوری می‌شوند و تبدیل به میعانات گازی خواهند شد.

به گزارش نخبگان ، علیرضا عالی‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نهایتاً تا سه ماه آینده فلرهای نفتی در اهواز جمع‌آوری می‌شوند.

وی افزود: فلرهای نفتی که در جاده اهواز_اندیمشک و همچنین در جاده اهواز_ماهشهر در کارخانه بهره‌برداری اهواز ٢و٣ مستقرمی‌باشند نهایتاً در سه و یا چهار ماه آینده با برنامه‌ای که شرکت ملی نفت ایران دارد، جمع‌آوری می‌شوند و  آلودگی ناشی از فلرها تمام خواهد شد.

عالی‌پور گفت: همچنین فلرهای نفتی در شهرهای خوزستان در آینده نزدیک به میعانات گازی تبدیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، سهم صنعت در آلودگی آب و هوای خوزستان را ۶۵ درصد عنوان کرد که ۹۰ درصد آن را آلایندگی نفت تشکیل می‌دهد./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار