دندانپزشک نیکوکار تمام هزینه‌های درمان کودک آزاردیده ماهشهری را پذیرفت

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 | 16:14 ب.ظ
دندانپزشک نیکوکار تمام هزینه‌های درمان کودک آزاردیده ماهشهری را پذیرفت زمان مطالعه: < 1 دقیقه دندانپزشک نیکوکار ماهشهری تمام هزینه‌های درمان و تحصیل کودک آزار دیده‌ی ماهشهری را پذیرفت. به گزارش نخبگان ،وحدت احمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در روزهای گذشته از طریق فضای‌ مجازی از جزئیات کودک آزاری مطلع شده و در تماسی با عموی کودکان درخواست مداوای کودک‌آزار دیده را داشتم. وی افزود: با اینکه ضربات وارده با چکش به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دندانپزشک نیکوکار ماهشهری تمام هزینه‌های درمان و تحصیل کودک آزار دیده‌ی ماهشهری را پذیرفت.

به گزارش نخبگان ،وحدت احمدی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در روزهای گذشته از طریق فضای‌ مجازی از جزئیات کودک آزاری مطلع شده و در تماسی با عموی کودکان درخواست مداوای کودک‌آزار دیده را داشتم.

وی افزود: با اینکه ضربات وارده با چکش به دندان فاطمه دختر آزاردیده ۱۲ ساله شدید بوده و ریشه دندان‌ها نیز از بین رفته در جلسه اول قالب‌گیری دندان های این کودک آزار دیده آغاز شد.

این دندانپزشک نیکوکار بیان کرد: سوختگی لب‌های فاطمه دختر آزار دیده کار ترمیم دندان را سخت کرده‌است.

وی گفت: در تفاهم‌نامه‌ای قانونی با عموی این کودکان تمام هزینه‌های درمان سوختگی و ترمیم دندان‌های فاطمه و همچنین هزینه تحصیل این کودک در بهترین مدارس با توجه به شرایط روحی آن پذیرفته‌ شد.

احمدی عنوان کرد: درمان بیماران سرطانی، لاعلاج و کارگران و رفتگران بی‌بضاعت کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از آنان و خانواده‌ی آن ها دریافت نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان پزشک دارای وظیفه اجتماعی بوده که امیدوارم آن را به خوبی انجام دهم./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار