رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به خوزستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 | 04:30 ق.ظ
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به خوزستان سفر می‌کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه صبح به‌منظور امضاء تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خوزستان، بازدید از فعالیت‌های کمیته امداد در چند شهرستان، دیدار با خانواده‌های مددجویان و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به این استان سفر می‌کند. به گزارش نخبگان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه صبح به‌منظور امضاء تفاهم‌نامه همکاری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه صبح به‌منظور امضاء تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خوزستان، بازدید از فعالیت‌های کمیته امداد در چند شهرستان، دیدار با خانواده‌های مددجویان و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش نخبگان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه صبح به‌منظور امضاء تفاهم‌نامه همکاری با استانداری، بازدید از کمیته امداد چند شهرستان، دیدار با خانواده‌های مددجویان و نماینده ولی‌فقیه وارد استان می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخستین روز سفر خود در محل سالن جلسات حوزه استاندار تفاهم‌نامه‌ای را با استانداری خوزستان منعقد می‌کند.

سفر به شهرهای شادگان و کارون و بازدید از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهر، شرکت در جلسه اداری مدیران کمیته امداد، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و بازدید از خانواده‌های مددجویان از دیگر برنامه‌های سفر پرویز فتاح در روز نخست سفر خود به خوزستان است.

رئیس کمیته امداد کشور در روز دوم و آخر سفر خود به خوزستان به شهرهای ایذه، باغملک و رامهرمز سفر می‌کند تا از نحوه خدمت‌‌رسانی به مددجویان آن شهرستان‌ها مطلع شود./ فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار