مردم خواستار محاکمه جدی کودک آزاران در بندرماهشهر شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 | 04:28 ق.ظ
مردم خواستار محاکمه جدی کودک آزاران در بندرماهشهر شدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک‌آزاری دو کودک توسط نامادریشان که هفته پیش در شهرک طالقانی صورت گرفته بود امروز مقابل دادگستری شهرستان بندرماهشهر تجمع کردند. به گزارش نخبگان، چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهردر گفت‌وگویی از یک پرونده کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت. دادستان عمومی و انقلاب بندر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک‌آزاری دو کودک توسط نامادریشان که هفته پیش در شهرک طالقانی صورت گرفته بود امروز مقابل دادگستری شهرستان بندرماهشهر تجمع کردند.

به گزارش نخبگان، چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهردر گفت‌وگویی از یک پرونده کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر در این زمینه گفته بود که این کودک‌آزاری به دادستانی گزارش و بدون درنگ یکی از قضات جهت بررسی جزئیات و صحت و سقم جرم به محل وقوع حادثه فرستاده شد متأسفانه این کودکان توسط والدینشان مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند که در این رابطه یکی از کودک‌آزاران دستگیر شد و یکی دیگر از عوامل تحت تعقیب قرار گرفته و به‌زودی دستگیر خواهد شد تا برابر قانون با آنان برخورد شود.

امروز نیز جمعی از مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک آزاری دو کودک توسط نامادریشان مقابل دادگستری شهرستان بندر ماهشهر تجمع کردند.

یکی از معترضان اظهار می‌کند که پدر این کودک با چه جرعتی به همسر خود اجازه می‌دهد که دو فرزند عزیز خود را در مقابل چشمانش عذاب دهند. ما از قوه قضائیه و دادستان خواهشمندیم که این دو متهم به خصوص پدر این دو کودک را به اشد مجازات محاکمه کنند، همچنین از دولت و بهزیستی خواهشمندیم که سرپرستی این دو کودک را تقبل کنند و بی‌محبتی پدر و نامادری این دو کودک را جبران کنند.

دایی این دو کودک نیز می‌گوید: نامادری این دو کودک هیچ سابقه بیماری روانی نداشته و آزار این دو کودک از این نامادری بعید بوده است. این دو کودک به چه جرمی باید این‌گونه عذاب ببینند و چرا پدر این دو کودک راضی به شکنچه این دو کودک شده است./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار