معاون آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

جذب ۱۰۷۰ نفر در آزمون استخدامی/کمبود ۱۳ هزار نیرو در آموزش و پرورش خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1397 | 13:55 ب.ظ
جذب ۱۰۷۰ نفر در آزمون استخدامی/کمبود ۱۳ هزار نیرو در آموزش و پرورش خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان، گفت: امسال هزار و ۷۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد. به گزارش نخبگان ؛ حرج چلداوی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نیروهای جذب شده از طریق آزمون در کمیته برنامه‌ریزی استان بین مناطق و مقاطع توزیع شده‌ و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان، گفت: امسال هزار و ۷۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد.

به گزارش نخبگان ؛ حرج چلداوی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نیروهای جذب شده از طریق آزمون در کمیته برنامه‌ریزی استان بین مناطق و مقاطع توزیع شده‌ و با توجه به سه ساله شدن هنرستان‌ها، نیاز به استخدام نیرو در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش را جدی‌تر دیدیم. همچنین با توجه به جذب نیرو‌های حق‌التدریس در سال گذشته در مقطع ابتدایی، امسال پذیرش در این مقطع به حداقل رسیده است و بیشتر سهمیه به متوسطه اول، دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه نیاز آموزش و پرورش خوزستان در سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ حدود ۱۰ هزار معلم بوده است، تصریح کرد: با توجه به نقل و انتقالات و بازنشستگی و افزایش جمعیت دانش‌آموزی، این رقم امسال به ۱۳ هزار نیرو می‌رسد.

چلداوی ادامه داد: برای جبران این کمبود، حدود هزار نیرو از طریق آزمون و حدود هزار نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد. همچنین احتمال افزایش سهمیه سرباز معلم در خوزستان زیاد است و در مجموع برآورد این است که بین دو هزار و ۵۰۰ نفر امسال وارد چرخه آموزش و پرورش شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان افزود: برای جبران کمبود نیروی باقی‌مانده نیز حدود هفت هزار نیرو به صورت حق‌التدریس خواهیم داشت./ ایسنا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار