نماینده مردم مسجدسلیمان:

مردم به شایعات توجه نکنند، هیچ کس نمی تواند تیم نفت را از مسجدسلیمان خارج کند

تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1397 | 03:27 ق.ظ
مردم به شایعات توجه نکنند، هیچ کس نمی تواند تیم نفت را از مسجدسلیمان خارج کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه در حالی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد عده ای مغرض با بیان شایعاتی مبنی بر این که مسئولین نفت صحبت هایی را برای واگذاری این تیم به شهرهای دیگر آغاز کرده اند قصد تخریب روحیه مردم، کادر فنی و بازیکنان را دارند. علی عسگر ظاهری نماینده مردم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حالی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد عده ای مغرض با بیان شایعاتی مبنی بر این که مسئولین نفت صحبت هایی را برای واگذاری این تیم به شهرهای دیگر آغاز کرده اند قصد تخریب روحیه مردم، کادر فنی و بازیکنان را دارند.

علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با رد این شایعه گفت: نفت مسجدسلیمان متعلق به مردم مسجدسلیمان و همه بختیاری های سراسر جهان است و هیچ کس نمی تواند این تیم را از مسجدسلیمان خارج کند. وی ادامه داد: به گواه کادر فنی حمایت از این تیم از همان آغاز فصل صورت گرفته است به نوعی که برای اولین بار تمام قرارداد بازیکنان و کادر فنی زودتر از موعد مقرر و همنچنین بهترین امکانات رفاهی برای بازیکنان و کادر فنی برای مسابقات در حد تیم های حرفه ای صورت گرفته است که جا دارد از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این رابطه تقدیر و تشکر نمایم.

ظاهری با بیان این که مردم به شایعات توجه نکنند و با حمایت همه جانبه از نفت در ۳ بازی باقیمانده و صعود مقتدرانه به لیگ برتر دل مردم و بختیاری های سراسر کشور را شاد کنند گفت: به جد پیگیر حل مشکلات اسپانسری این تیم برای فصل آینده هستیم و تاکنون جلسات متعددی در این رابطه چه در مسجدسلیمان و چه در تهران برگزار کرده ایم و قطعاً با صعود نفت بختیاری به لیگ برتر سال آینده شاهد مسابقات این تیم در مسجدسلیمان خواهیم بود. بنده نیز به عنوان خادم مردم همه تلاشم را برای حل مشکلات این تیم و شادی دل مردم انجام خواهم داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار