گرد و غبار تا عصر پنجشنبه در آسمان خوزستان فروکش می کند

تاریخ انتشار: شنبه 19 اسفند 1396 | 14:18 ب.ظ
گرد و غبار تا عصر پنجشنبه در آسمان خوزستان فروکش می کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه  مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به از بین رفتن پدیده گرد و غبار تا عصر پنجشنبه گفت: صبح امروز با فعال شدن کانون گردو غبار جنوب غرب اهواز، شاهد پدیده گرد و غبار در چند شهر خوزستان بودیم. به گزارش نخبگان ، کوروش بهادری در گفت و گویی افزود: این پدیده در صبح امروز شدت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به از بین رفتن پدیده گرد و غبار تا عصر پنجشنبه گفت: صبح امروز با فعال شدن کانون گردو غبار جنوب غرب اهواز، شاهد پدیده گرد و غبار در چند شهر خوزستان بودیم.

به گزارش نخبگان ، کوروش بهادری در گفت و گویی افزود: این پدیده در صبح امروز شدت بیشتری داشت اما رفته رفته از غلظت آن کاسته می شود.
وی گفت:با فعال شدن یک کانون گرد و غبار در عراق از اواخر وقت جمعه و یا صبح شنبه آینده،شاهدپدیده گرد و غبار در آسمان برحی مناطق خوزستان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
بهادری همچنین اظهارکرد: از روز گذشته شاهد افزایش دما در برخی مناطق خوزستان بوده ایم و در روزهای آینده دمای بسیاری از نقاط این استان سه تا پنج درجه افزایش می یاید.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۳۳ درجه سانتیگراد و ایذه با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان بودند.
بنابراین گزارش، غلظت گرد و غبار در ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه در اهواز به یکهزار و ۴۵ میکروگرم بر مترمکعب رسید که بیش از ۶٫۷ برابر حدمجاز است.
میزان طبیعی ذرات معلق در هوا حدود ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است. /ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار