موج بارندگی در راه شمال خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 | 16:32 ب.ظ
موج بارندگی در راه شمال خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، موج جدید بارندگی از اواسط روز دوشنبه در شمال استان حاکم می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان از اواسط روز دوشنبه با ورود موج ضعیفی به استان، افزایش ابر و گاهی وزش باد و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات شمالی استان مورد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، موج جدید بارندگی از اواسط روز دوشنبه در شمال استان حاکم می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان از اواسط روز دوشنبه با ورود موج ضعیفی به استان، افزایش ابر و گاهی وزش باد و رگبارهای پراکنده در ارتفاعات شمالی استان مورد انتظار است.
در بررسی نقشه های پیش یابی در سطوح فوقانی جو تا ۲ روز آینده ، استان در دامنه امواج پایدار قرار دارد و در سطح زمین نیز در این مدت زبانه پرفشاری بر روی استان قرار می گیرد که باعث وقوع غبار یا مه صبحگاهی در بیشتر نقاط استان می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته بستان با ۲۵٫۵ و ایذه با ۴٫۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین ۲۶ و ۱۳ درجه سانتیگراد در نوسان است.
بر اساس این گزارش در بارندگی هفته گذشته خوزستان، میزان بارش در ماهشهر ۲۷٫۱ آبادان ۲۵٫۸، شادگان ۲۶٫۶، اهواز ۱۲٫۷، امیدیه ۱۶٫۵، بهبهان ۱۹٫۷، بهبهان ۱۱٫۲، رادار اهواز ۱۴، دهدز ۴٫۳، رامهرمز ۱۲، شوشتر ۶٫۷، مسجدسلیمان ۶٫۳، هندیجان ۱۴٫۶، لالی ۱٫۳، آغاجاری ۲۱٫۵، شوش ۱٫۱، گتوند ۱٫۵، ایذه ۱٫۳، اندیشمک ۱٫۶ و دزفول هفت دهم اعلام شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار