معاون وزیر ارشاد:مدیران فرهنگی مسئول تربیت آینده سازان هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1396 | 11:43 ق.ظ
معاون وزیر ارشاد:مدیران فرهنگی مسئول تربیت آینده سازان هستند زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون امور حقوقی ،امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیران فرهنگی و هنری مسئول تربیت آینده سازان هستند و باید به بهترین نحو از عهده وظیفه خود برآیند. به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا ، سید هادی حسینی عصر سه شنبه در آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر کودک […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون امور حقوقی ،امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیران فرهنگی و هنری مسئول تربیت آینده سازان هستند و باید به بهترین نحو از عهده وظیفه خود برآیند.

به گزارش نخبگان و به نقل از  ایرنا ، سید هادی حسینی عصر سه شنبه در آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سالن مجتمع فرهنگی شهرستان دزفول افزود: همه ما مسئول تربیت فرزندان و آینده سازان خود هستیم.
وی با تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت:مدیران فرهنگی و هنری تکلیف بیشتری نسبت به تربیت آینده سازان جامعه دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز گفت:اگر تئاتر کودک و نوجوان را با اندیشه ای نو رشد دهیم در بارور کردن اندیشه، خردورزی و ایجاد جامعه ای بر مبنای اصول اخلاقی، دینی موفق خواهیم بود.
محمد جوروند اضافه کرد:آموزش را باید از کودکی و نونهالی آغاز کرد که رویکرد برگزاری چنین جشنواره ای در تحقق این امر موثر است.
وی گفت:این جشنواره پارسال استانی برگزار شد که قرار شد پس از آن منطقه ای برگزار شود و نتیجه آن برگزاری دهمین جشنواره در دزفول است.
وی اظهار امیدواری کرد تا سال آینده شاهد حمایت و پشتیبانی بیشتری از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باشیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز گفت: از بین ۵۱ اثر نمایشی ارسال شده به این جشنواره هشت اثر از سوی هیات داوران به عنوان آثار برجسته کشوری بازبینی و به بخش نمایش این جشنواره راه یافتند.
نادر سعادتی فرد از انجمن نمایش خوزستان وهنرمندان و برگزار کنندگان این جشنواره تقدیر کرد و افزود: ‘کدوی قلقله زن’ از اصفهان ، ‘ یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه’ از چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد) ، ‘سنجاب ها و یوزپلنگ ایرانی’ از اهواز ،’قصه زمین’ از ایذه ،’دست ها بالا’ از بهبهان ، شهر زنبورها از خرمشهر ، ‘ از دست این زمینی ها’ از دزفول و نمایش ‘ نمکی و دیوالکی ‘ از همدان آثاری هستند که در این جشنواره اجرا شدند.
دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور هشت استان از ششم تا هشتم اسفند جاری در دزفول برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار