نوشتاری کوتاه یا حاشیه ای بر متن برنامه برآیند پیرامون اتفاقات اخیر در اهواز!

تاریخ انتشار: شنبه 6 آبان 1396 | 23:16 ب.ظ
نوشتاری کوتاه یا حاشیه ای بر متن برنامه برآیند پیرامون اتفاقات اخیر در اهواز! زمان مطالعه: ۱ دقیقه اهواز اینروزها دست خوش حوادث زیادی شده است و گویا ما نیز چون دوستانمان به یک خستگی مفرط رسیده ایم، نوعی خستگی که البته آفت است برای اهواز در امروز!  نخبگان: برنامه برآیند از صداوسیمای خوزستان را دیدیم…. ارسلان و پورسلان یک طرف هاشمی زاده و کتانباف طرف دیگر به همراه یک مجری جوان بنام […]
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اهواز اینروزها دست خوش حوادث زیادی شده است و گویا ما نیز چون دوستانمان به یک خستگی مفرط رسیده ایم، نوعی خستگی که البته آفت است برای اهواز در امروز!

 نخبگان: برنامه برآیند از صداوسیمای خوزستان را دیدیم…. ارسلان و پورسلان یک طرف هاشمی زاده و کتانباف طرف دیگر
به همراه یک مجری جوان بنام آرین نژاد مجری جوان البته از حق نگذریم برنامه اش چالشی و داغ است.
آرین نژاد در شروع برنامه انتقاد شدیدی از شورای چهارم اهواز می کند ،انتقادی که همراه با تهدید است!
این برنامه گویا بخاطر اتفاقات اخیر اهواز شکل گرفته است حوادثی که در دو محله از اهواز به نام های (( منبع آب)) و ((کوی رمضان)) به فاصله دو سه روز رخ داده است و رخدادی تلخ برای ما محسوب می شود!

سوژه ای داغ که می رفت پرده از بسیاری سهل انگاری ها بردارد اما مثل همیشه هیچ کس تقصیر را بر عهده نگرفت و شانه خالی کنان با دلایل گوناگون آقایان خودشان را مبرا نمودند!
یکی با استناد به مواد قانونی و دیگری با قدرت کلام و سپس آن یکی با مظلوم نمایی و……..این است حقیقت موجود شهر اهواز آیا؟!
مجری می بایست با قدرت بیشتری ورود می کرد تا مخاطبان بتوانند به یک آسیب شناسی جامع دست بیابند اما متاسفانه تطویل کلام از سوی طرفین وقت اصلی برنامه را گرفت و حاشیه بر متن غلبه کرد!

اهواز اینروزها دست خوش حوادث زیادی شده است و گویا ما نیز چون دوستانمان به یک خستگی مفرط رسیده ایم، نوعی خستگی که البته آفت است برای اهواز در امروز!

و شاید….شاید……همین روزها ،بک جرقه کافی باشد برای مشتعل شدن ما و آنانی که با عشق به اهواز می نگرند…..تا کی تعارف !؟ تا کی چشم و هم چشمی!؟ تا کی سکوت؟! آقایان شما را به خدا بس کنید!

سعید آژده ۶/۸/۱۳۹۶ اهواز

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار