دولت و یا همان قوه مجریه در خوزستان در تقابل با سایرین مظلوم واقع شده است!

ضرورت بازبینی سیاسی در عملکرد استاندار شریعتی/ نوشته ای از سعید آژده

سعید آژده
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 شهریور 1396 | 23:37 ب.ظ
ضرورت بازبینی سیاسی در عملکرد استاندار شریعتی/ نوشته ای از سعید آژده زمان مطالعه: ۳ دقیقه تغییرات در سطح فرمانداران و مدیران کل احساس می شود سناتورها ،سیاسیون ،احزاب اصولگرا و دیگران برنده؛ و آنکه بی گمان مظلوم واقع شده و باخته در خوزستان دولت است! سه نیروی سرشناس بومی به همراه دو نیروی قدرتمند غیر بومی در حال لابی برای تصدی استانداری خوزستان اند! نخبگان – سعید آژده : ماه […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تغییرات در سطح فرمانداران و مدیران کل احساس می شود

سناتورها ،سیاسیون ،احزاب اصولگرا و دیگران برنده؛ و آنکه بی گمان مظلوم واقع شده و باخته در خوزستان دولت است!

سه نیروی سرشناس بومی به همراه دو نیروی قدرتمند غیر بومی در حال لابی برای تصدی استانداری خوزستان اند!

نخبگان – سعید آژده : ماه ها از انتخاب مجدد دکتر روحانی در کشور می گذرد ،تمام ایران و استان ها به نوعی شاهد وزیدن رایحه امید اند اما استان ما خوزستان هنوز که هنوز است در انحصار دگم اندیشان بسر می برد،جریان های مختلف سیاسی در اهواز اغلب قدرت های استان را در چنگ و چنته دارند اما آنچه مظلوم است دولت است و آنکه مظلوم است نیروهای اصیل و اصلی اعتدال و توسعه و اصلاح طلبانند که بی هیچ ادعا مجبور شده اند به بیرون بازی یا گود رانده شوند و این میان گویا سهم یک نفر در این انزوای اصلاح طلبان و اعتدال یون بیشتر از بقیه است و همه این عوامل را محصول مدیریت وی می دانند مدیریتی که گویا به همه چشم می گوید ولی این چشم هرگز روشنا به اتفاق خجسته نمی شود!

♦️نیروهای ما یکی یکی حذف و از صحنه خارج می شوند و در عوض سناتورها و اصولگرایان عالم و .. و دیگر احزاب و عوامل و علت…،برنده از بازی خارج میشوند و آنکه بازنده است بی گمان دولت است!

✅ سه نیروی سرشناس بومی به همراه دو نیروی قدرتمند غیر بومی در تهران در حال لابی نمودن جهت تصدی استانداری خوزستان می باشند از قرار معلوم هنوز رایحه خدمت دوات در اهواز و خوزستان دمیده نشده است…و جریان های سیاسی مخصوصا اصلاح طلبان و اعتدالگرایان،از اوضاع فعلی رضایت ندارند آنچه بدیهی ست در روزهای آینده تغییرات زیادی در زمینه فرمانداران شاهد خواهیم بود ودر نهایت دکتر شریعتی انشالله با چند تغییر و یک بازبینی سیاسی آیا در نهایت خواهد توانست بر اوضاع استان مسلط شود یا خیر …..!؟

?شریعتی یک پزشک حاذق وی سییاستمداری توانمند است که می تواند هنوز به عنوان استاندار در جایگاه خود ابقا شود اگر بتواند از موج های منفی و نارضایتی های موجود بکاهد:
سه نفر در تحکیم قدرت رسانه ای وی تاثیرگذار ترین بودند:

۱/حمایت ها وی مقالات متعدد و تئوری های ضد تردید در ایجاد رضایت جمعی از این حقیر سعید آژده

۲/مطالب مفید و نقد های چاره ساز استاد عبدالرحمن نیک سرشت

۳/عملکرد و عکس ها و خبرهای جناب علیرضا عبدالله نژاد

البته افراد و زحمت کشان بی ادعای دیگری هم این میان بوده اند که شاید راضی نباشند نامشان برده شود ولی به حق که این گمنامان،نیز تاثیر بسیاری در آندسته از عملکرد مثبت ایشان داشته اند.
اما این این سه نفر بی تردید نقش های محوری در حمایت شریعتی و شیرین نمودن ایشان در دهان مردم داشته اند که بی تعارف بگویم بدون چشمداشت همواره این حمایت ها ادامه داشته است اما استاندار شریعتی گاه بخاطر اتخاذ برخی تصمیمات سبب به وجود آمدن یکسری عوامل شده است که انشالله بتواند یکبار دیگر با درایت بر جمیع جهات مسلط وست مشرف و محیط شود…

? شریعتی نیرویی مهربان و توانمند بوده که می رفت تا تنه به وزارت بزند اما افسوس و دریغ که خیلی زود اسیر بازی های نانوشته تقدیر آن هم به دست دشمنان دوست نما شد و اگر چه وی همواره بر این مدعا ،مشرف بود اما هرگز نخواست تا تغییرات به وجود بیاورد و همین عوامل سبب آسیب فراوانی شد تا جاییکه اگر ایشان به سرعت دست به تغییرات ضروری نزند ای بسا زودتر زودتر از آنچه که فکرش را بکند ،دیر شود و ساختمان شلوغ و پر حاشیه استانداری خوزستان دیگر نه روی شریعتی را ببیند و نه تسبیح و لباس چگوارایی،وی را و نه لبخندها و زمزمه های دعای زیر لب مردی را که هنوز که هنوز است باهمه این عوامل سخت دوستش می داریم…و این نوشته به مثابه تلنگری ست از روی عشق به مردی که دوست نداریم به این زودی قافیه را ببازد و میدان را ترک گوید!

سعید آژده ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ اهواز ساعت ۱۴:۴۲

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار