نخستین شهردار زن در خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1396 | 19:37 ب.ظ
نخستین شهردار زن در خوزستان انتخاب شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شورای شهر گتوند برای نخستین بار در خوزستان یک زن را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. به گزارش نخبگان، صدیقه میری به‌عنوان شهردار گتوند انتخاب شد. وی نخستین بانویی است که توانسته در خوزستان سکان هدایت شهرداری یک شهرستان را به دست گیرد. صدیقه میری شهرداری منتخب شورای شهر گتوند به‌مدت دو سال […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شورای شهر گتوند برای نخستین بار در خوزستان یک زن را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

به گزارش نخبگان، صدیقه میری به‌عنوان شهردار گتوند انتخاب شد. وی نخستین بانویی است که توانسته در خوزستان سکان هدایت شهرداری یک شهرستان را به دست گیرد.

صدیقه میری شهرداری منتخب شورای شهر گتوند به‌مدت دو سال رئیس کمسیون محیط زیست، عضو سابق شورای شهر اندیمشک بود. همچنین وی با مدرک کارشناس ارشد مدیریت دولتی دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی در زمینه‌های مختلف شهرسازی، خدمات شهری، مدیریت شهری، اقتصاد شهری و گردشگری است.

رئیس شورای شهر گتوند نیز در این رابطه عنوان کرده که با توجه به اینکه شورای شهر فعالیت خود را از یکم شهریورماه آغاز کرد در این مدت ۱۲ گزینه برای انتخاب شهردار جدید گتوند بررسی شد که در نهایت صدیقه میری به عنوان شهردار و ذوالفقار ابراهیمی به عنوان سرپرست شهرداری شهر گتوند انتخاب شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار