به مناسبت هفته دفاع مقدس

کمیته بانوان استانداری ۵۰ برنامه در خوزستان برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 شهریور 1396 | 19:31 ب.ظ
کمیته بانوان استانداری ۵۰ برنامه در خوزستان برگزار می‌کند زمان مطالعه: ۲ دقیقه سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کمیته بانوان در زمینه دفاع مقدس ۳ جلسه تشکیل داد که از این رو به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه تدوین شده است. به گزارش نخبگان، سیده فرانک موسوی در جلسه ستاد دفاع مقدس اظهار داشت: کمیته بانوان در زمینه دفاع مقدس […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کمیته بانوان در زمینه دفاع مقدس ۳ جلسه تشکیل داد که از این رو به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه تدوین شده است.

به گزارش نخبگان، سیده فرانک موسوی در جلسه ستاد دفاع مقدس اظهار داشت: کمیته بانوان در زمینه دفاع مقدس ۳ جلسه تشکیل داد که از این رو به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه تدوین شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: همایش “زینبیون” به منظور تجلیل از زنان فعال دفاع مقدس، همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، تجهیز و فضاسازی موزه زن و دفاع مقدس همچنین برگزاری شب شعر دفاع مقدس از جمله برنامه‌های کمیته بانوان در هفته دفاع مقدس هستند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به رونمایی از ۸ کتاب دفاع مقدس گفت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، نقد و بررسی نقش زنان در دوران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات قرآنی برای خانواده‌های شاهد و اعزام آنها به اماکن زیارتی قم و مشهد برنامه‌هایی هستند که در دستور کار کمیته بانوان قرار گرفتند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزهای کمیته بانوان با هدف روشن کردن رشادت‌های بانوان و تبدیل این رشادت‌ها به فرهنگ امیدوارم بتوانیم نقش زنان را دفاع مقدس برای نسل جوان بیان کنیم.

پخش ۷ هزار دقیقه برنامه در حوزه صدا و سیمای خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

ایرج مزارعی معاون صدا و سیمای خوزستان نیز در این جلسه با بیان اینکه نباید گرامی داشت دفاع مقدس را تنها به یک هفته اختصاص دهیم، اظهار داشت: در طول سال باید به مسئله دفاع مقدس بپردازیم.

وی با بیان اینکه ۷ هزار دقیقه برنامه در حوزه معاونت صدا، سیما خوزستان به مناسبت دفاع مقدس پخش می شود، افزود: بنا شد تمام برنامه های رادیو، سیما و برنامه خبر رویکرد هفته دفاع مقدس داشته باشد.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر و بازگشایی مدارس را نیز به صورت همزمان پیش‌رو داریم ولی رویکرد قالب به هفته دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار