با حضور استاندار خوزستان و شهردار اهواز صورت گرفت:

بهره برداری از پروژه بهسازی خیابان انوشه اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1396 | 19:00 ب.ظ
بهره برداری از پروژه بهسازی خیابان انوشه اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه طرح بهسازی خیابان انوشه منطقه لشگرآباد اهواز توسط شهرداری اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید. به گزارش نخبگان، سید خلف موسوی شهردار اهواز در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت اقتصاد درونزا در شهر خاطر نشان ساخت: در سال های اخیر با همت جوانان اهوازی، خیابان انوشه واقع در منطقه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طرح بهسازی خیابان انوشه منطقه لشگرآباد اهواز توسط شهرداری اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.
به گزارش نخبگان، سید خلف موسوی شهردار اهواز در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت اقتصاد درونزا در شهر خاطر نشان ساخت: در سال های اخیر با همت جوانان اهوازی، خیابان انوشه واقع در منطقه لشگرآباد به یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری در سطح منطقه تبدیل شد و استقبال مردم از این خیابان گذرگاهی، مدیریت شهری را بر آن داشت تا نسبت به تسهیل عبور و مرور شهروندان و زیباسازی و بهسازی این خیابان اقدام نماید.
موسوی شهردار اهواز گفت: توجه به مولفه های سازنده هویت شهری می تواند همبستگی اجتماعی را افزایش داده و کالبد شهر را به محیطی دلپذیر تبدیل نماید.
وی افزود: شرایط آب و هوایی خاص، اهواز را به شهر شب مبدل ساخته و مدیریت شهری باید نسبت به این شرایط تازه تدابیر ویژه ای بیاندیشد.

سید خلف موسوی ادامه داد: مدیریت شهری باید در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کند تا با مشارکت و همراهی شهروندان شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم.
موسوی پروژه بهسازی خیابان انوشه را یکی از نمونه های موفق و مثال زدنی همراهی مردم در پروژه های عمرانی برشمرد و گفت: عملیات کف پوش گذاری و مسقف نمودن این خیابان در حالی انجام می شد که تاکید داشتیم لحظه ای اختلال در فعالیت و کسب و کار فعالان این خیابان پیش نیاید و این مهم جز با همکاری ساکنین این خیابان ممکن نبود و جا دارد در این فرصت از همه اهالی منطقه تشکر و قدردانی نمایم.
سید خلف موسوی در ادامه ضمن خیرمقدم به استاندار خوزستان گفت: خیابان انوشه یکی از محرک های توسعه در شهر اهواز است که کاملا خودجوش و درونزا شکل گرفته است و اقدام شهرداری اهواز در بهسازی این خیابان، همراهی با مردم، کمک به تسهیل عبور و مرور، و اهتمام به اشتغال جوانان و حمایت از گردشگری شهری و نشاط اجتماعی بوده است.
سیدخلف موسوی به مشخصات پروژه سیما و منظر شهری خیابان انوشه اشاره کرد و گفت: در این پروژه ۵۰۰۰ مترمربع پیاده روسازی و ۷۵۰۰ مترمربع از مسیر سواره رو با مصالح مرغوب کفپوش گذاری و همسان سازی شدند و سقف کلیه مغازه ها به صورت زیبا و مقاوم و یکسانی، مسقف و رواق دار شدند و با توجه به ماهیت بازار، شبکه دفع آبهای سطحی به شکل دقیقی طراحی و اجرا شد.

شهردار اهواز مبلغ این پروژه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه به مردم شریف اهواز تقدیم می شود.
استاندار خوزستان نیز در سخنانی به اهمیت بازار انوشه (لشکر آباد ) اشاره کرد و گفت: این خیابان از جمله جاذبه های گردشگری شناخته شده اهواز در سطح ملی و بین المللی است و همه مسافران در ورودشان به اهواز از این خیابان و بازار آن بازدید می کنند.

غلامرضا شریعتی افزود: با توجه به این حجم بالای بازدید، بهسازی و ترمیم سیما و منظر شهری امری لازم و سنجیده بود و امیدوارم انجام این پروژه به توسعه و رونق و اشتغال بیشتر نهضت آباد نیز کمک کند و اهالی این منطقه ازین منافع بهره بگیرند.
استاندار خوزستان در پایان عملکرد شهرداری را در این دوره موثر خواند و از مجموعه ی شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار